“Cab4r aku, nanti aku sampai, aku cari. Silap orang kau cari gad0h”- Syamsul Yusof Mula Bersuara

Baru-baru ini, salah sebuah p0rtal tempatan mendkwa pengarah filem Mat Kilau, Syamsul Yusof menyorok daripada ditemubual oleh mereka ketika berlangsungnya majlis tayangan perdana filem tersebut, semalam.

Difahamkan, pihak p0rtal berkenaan mahu menyelesaikan masalah ketidakpuasan hati yang tercet0s mengenai lap0ran kisah rumahtangga pengarah tersebut.

Syamsul bersuara -“Aku tak menyoroklah!”

Terbaru, anak kepada pengarah hebat, Datuk Yusof Haslam tampil bersuara mengenai dkwaan yang dilemparkan oleh p0rtal tersebut menerusi hantaran di laman Instagram. Jelas Syamsul, dia tidak pernah menyorokkan diri daripada mereka.

“Wuih bahasa..bakar line nampak mstar? Aku tak menyor0klah”- tulis Syamsul dalam hantaran di laman Instagram miliknya.

Nak aku datang ofis cari penulis ke?
Tambah pengarah berusia 38 tahun itu, tajuk utama yang ditulis oleh p0rtal tersebut seolah-olah mengundang dirinya untuk hadir ke pejabat media tersebut dan mencari penulis artikel berkenaan.

” Nak aku datang pejabat dan cari penulis untuk menyembur depan muka? HaI ini tak mainlah dalam media.

“Cabar aku, nanti aku sampai, aku cari. Silap orang kau cari gad0h, wahai wartawan,”tegas Syamsul.

Nanti abang sampai, okey?

Syamsul meluahkan ketidakpuasan apabila melihat sesetengah pihak yang cuba mencari masalah dengan dirinya, sedangkan dia tidak melakukan apa-apa pun yang meny4kitkan hati.

Pada masa yang sama, Syamsul yang pernah dinobatkan sebagai Pengarah Terbaik paling muda meminta pihak berkenaan agar menunggu kehadirannya ke pejabat mereka.

“Nanti abang sampai, okey?”katanya.

Terdahulu, Syamsul dilap0rkan tidak hadir ke malam tayangan perdana filem Mat Kilau yang diarahkan olehnya kerana mengalami demam panas seperti yang dilap0rkan oleh adiknya, Syamin Yusof.

Adik perjelas -“Dia dem4m panas…”

Isu hangat yang melibatkan rumah tangga pengarah tersohor, Syamsul Yusof dan pelakon Puteri Sarah masih hangat menjadi bualan warganet. Mana tidaknya, baru-baru ini timbul spekul4si mengatakan pengarah berusia 38 tahun itu bakal berkahwin dengan ‘kekasih hati’, Ira Kazar.

Sehingga kini, pihak media masih menunggu jawapan daripadany tuan empunya badan sendiri mengenai khabar angin tersebut.

Syamsul tak hadir tayangan filem Mat Kilau?
Terbaru, kelibat pemilik nama Mohd Syamsul Mohd Yusof sebagai pengarah filem Mat Kilau tidak kelihatan sepanjang enam jam majlis tayangan perdana berlangsung di GSC, The Starling Damansara, Selangor, semalam.

Syamsul tak sihat.

Memetik laporan Utusan Malaysia, ketidakhadiran sutradara filem epik sejarah tersebut adalah kerana kurang sihat dan perkara ini dimaklumkan sendiri oleh Pengarah Urusan Studio Kembara dan Penerbit filem berkenaan, Abdul Rahman Mt Dali.

“Maaf, dia tak dapat hadir. Dia beritahu tidak berapa sihat,”katanya ketika ditemui oleh pihak media selepas tamat tayangan filem tersebut.

Adik cakap abang dem4m panas.

Adik Syamsul, Syamin Yusof memaklumkan abangnya itu sebenarnya mengalami dem4m panas sedikit dan cuba berusaha untuk hadir ke tayangan perdana pada malam tersebut.

“Dia memang nak datang tapi mengalami dem4m panas. Saya nasihatkan dia lebih baik tidak hadir ke majis tersebut.

“Bgaaimanapun, dia kata akan datang berusaha datang,”ujar Syamin.

Bapa malas k0men, biarlah Syamsul selesaikan sendiri masalah dia
Selain itu, bapa Syamsul iaitu Datuk Yusof Haslam diasak pertanyaan bagi mengulas mengenai spekuIasi panas anaknya itu. Namun, enggan mengulas mengenai hal tersebut kerana mahu menjaga hati banyak pihak.

“Perkara ini susah untuk diulas kerana saya perlu menjaga hati anak, menantu dan semua pihak yang terbabit.

“Benda ini, kalau saya k0men, akan disalah tafsir dan menimbulkan salah faham kepada banyak pihak. Serba salah saya dibuatnya,”katanya lagi.

Ujar Yusof Haslam, perkara tersebut adalah wajar sekiranya individu tersebut yang menjawab sendiri dan berharap agar anaknya itu tidak patah semangat bagi meneruskan perjuangan menyelesaikan masalah.

“Soal ini biarlah Syamsul jawab. Lagipun tiada keperluan untuk saya bertemu dengan pihak sana. Tidak perlulah kita mengeruhkan lagi keadaan.

“saya harap dia kuat semangat dan jangan pat4h harapan. Terus berani berjuang dan jangan tak0t dengan masalah,” ujarnya lagi.

Untuk makluman, Syamsul dan Puteri Sarah mendirikan rumah tangga pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan sepasang cahaya mata, Syaikhul Islam, 5 dan Sumayyah, 3 tahun.

Sumber: Instagram @syamsulyusoffilm, Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply