“Akhirnya Terjawab Kenapa Syamsul Dan Kazar Berada Di Kedai Emas”

Kontroversi rumah tangga yang melibatkan pelakon Puteri Sarah Liyana dengan suami, pengarah filem Syamsul Yusof dan Ira Kazar yang didakwa sebagai kekasih makin hangat diperkatakan.

Terbaru, menerusi sebuah video di TikTok @Rghaikimbyeongho, Syamsul dan bapa kepada Ira iaitu Kazar Sanusi hadir ke sebuah kedai emas.

Dalam rakaman tersebut, kedua pelakon itu seakan sekadar membuat ‘content’ sambil memegang beberapa perhiasan emas.

Netizen marah

Bagaimanapun, tindakan Syamsul dan Kazar itu kurang disegani sehinggakan mendapat kritikan netizen di media sosial.

Ada wargamaya yang bengang kerana Syamsul langsung tidak menjaga hati keluarga terutama Puteri Sarah.

Dalam pada itu, rata-ratanya mendoakan agar pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin terus kuat dan tabah dalam menghadapi ujian tersebut.

Pada Khamis lalu, Puteri

Sarah juga mengakui dia sudah tidak tinggal sebumbung dengan Syamsul.

Sekadar info, Puteri Sarah, 37, berkahwin dengan Syamsul pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam serta Sumayyah.

Baru baru ini, timbul banyak cerita yang melibatkan pengarah filem Syamsul Yusof dan anak kepada pelakon veteran Kazar Saisi iaitu lra bakal berkahwin.

“By the way (Selain itu) Saya masih lagi ‘single’ (solo),”. Demikianlah kenyataan lra Kazar, individu yang did4kwa akan melangsungkan perkahwinan dengan Syamsul.

Syamsul Yusof juga pernah men4fikan gosip bertunang dengan lra Kazar seperti tular dalam media sosial.

Tetapi netizen tidak senang hati melihat beberapa video yang tular di media sosial Syamsul Yusof dan Kazar yang mungkin sedang mempromosi sebuah kedai emas.

Ramai mengec4m Syamsul Yusof membuat video bersama Kazar kerana boleh meluk4kan hati isteri, ada juga yang beri nasihat supaya menunggu cerita sebenar tujuan video ini dibuat untuk mengelakkan fitn4h.

Antara komen dari warganet:

“keslan puteri sarah”
“Mmg rasa dia still dan ira kazar to..sbb kt meletop dia x menafikan pun hal ni..sian sarah”
“klu dri segi poligami rasa nya sarah redha sebao dia mampu va sarah marah sebab lra gangu sarah, family sarah, fmly mertua.ank2 dan kwn2 sarah”

“Isteri diui sat suami tidak puny apa2… Suami diuji ketika ada sgalanya.”
“wah bapak mertua..pak Samad pn teringin nk sgt Samsul jdi menantu kaya sape xnk ”

Sumber : haqtv.site

“kau ingat orang nak buat jadi bini ke…” Puteri Sarah bersyukur ada yang sudi terb0ngkar perangai sebenar lra Kazar

Pendedahan yang dibuat oleh Puteri Sarah Liyana berkenaan rumah tangganya yang diganggu oleh selebriti muda, lra Kazar baru-baru ini agak mengejutkan ramai.

Puteri Sarah juga sempat mempertikaikan tindakan tldak bermoral anak kepada pelakon senior, Kazar Saisi itu yang tak putus-putus mengganggv suami orang sedangkan dia sudah mempunyai teman lelaki.

“Yang penting laki tu hot dan kaya”.mOleh sebab itu, seorang wanita yang memperkenalkan diri sebagai ‘bekas’ kawan kepada lra telah tampil mendedahkan perangai sebenar selebriti muda itu yang dikatakan menjadi punca pergolakan rumah tangga antara Puteri Sarah dan suaminya hampir 3 tahun.

Lebih panas apabila tular perkongsian bekas sahabat Ira Kazar dikenali sebagai Mira Bakri yang pernah berkawan sejak sekolah sehingga usia 19 tahun.

“Takkan lah tiba-tiba Syamsul terhegeh-hegeh kat kau. Siapa kau? Benda takkan jadi kalau kau tak tawar sesuatu. “Aku bukan tak kenal kau perempuan. Kau kalau bab benda macam ni kau laju je. Yang penting laki tu hot dan kaya. Kau psik0 mamat tu, kau acah

orang kejar kau pula,” tulisnya.

Kata Mira lagi, sejak dari dulu lagi dia menegvr bekas rakannya itu namun tetap tidak berubah. Dalam pada itu, Mira turut bersimpati dengan nasib Puteri Sarah yang sering diganggu serta menerima ugvtan daripada Ira.

Bukan itu saja, katanya lagi lra turut mengganggv Sarah dengan menghubunginya berpuluh kali jam 2 hingga 5 pagi. “Kalau kau seksl tapi perangai macam sund*l, kau ingat orang nak buat jadi bini ke? Kau dah perangkap dia, lagi mahu sembang kuat. Sebab tu aku cakap kerja, Kerja, Sebab bila kerja, kau tak slbuk nak itu ini. Ada duit sendiri,” katanya.

Sementara itu, Mira menegaskan bahawa dia tidak mereka cerita mengenai lra. Bagaimanapun, Mira turut berpesan kepada orang ramai supaya tidak menyentuh nama keluarga Ira kerana mereka tiada kena-mengena dengan lsu tersebut.

Dalam satu entri lain, Mira berkata apa yang didedahkannya itu bukan fltnah tetapi kenyataan. Ujarnya disebabkan Puteri Sarah tidak mahu cerita, biar dia yang ceritakan perkara tersebut.

Walau bagaimanapun setakat ini belum ada kenyataan daripada pihak Ira Kazar memandangkan dia seakan mengambil langkah berdiam diri sahaja.

Suami Puteri Sarah juga masih lagi belum mengeluarkan sebarang penjelasan dan diharap rumah tangga mereka dalam keadaan baik-baik sahaja.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply