[VIDEO] Hilng Sabar Selepas Kena Lud4h, PA Mengakv Pukvl Mak Wan L4tah.”Didie Alias Tampil Bersuara!

K0NFLIK peribadi antara Mak Wan Latah dengan bekas pembantunya kini memasuki episod baharu apabila pelakon veteran itu mendkwa pernah menjadi mngsa pukvl individu dikenali sebagai Amell itu.

Mak Wan atau Halimaton Saadiah Mohd Daud, 61, mendkwa, Amell bertlndak memuk0l dan menumb0knya meskipun sudah menjelaskan tidak mengambil sebarang wang seperti didkwa.

“Saya sudah beritahu dia bukan saya yang ambil duit itu. Entah siapa yang pusing cerita. Dia pukvl dan tumb0k saya. Semua lsu ini fasal duit,” katanya menerusi temu bual bersama program Mel0di pada Ahad.

K0nflik Amell dan Mak Wan semakin berlarutan.

Terdahulu, Amell mendedahkan beberapa video tentang Mak Wan di akaun TikT0k miliknya yang mendkwa aktres itu seorang yang pnas bar4n selain melakukan perkara-perkara syirlk.

Amell juga membuat satu lap0ran p0lis berkaitan kehil4ngan wang miliknya terhadap aktres itu.

Dalam pada itu, Mak Wan meminta masyarakat tidak mudah menjat0hkan huk0m ke atas dirinya kerana tidak pernah melakukan semua perkara yang didedahkan.

“Janganlah hakimi saya, saya bukan muda lagi. Memang saya pelakon tapi saya tidak buat semua perkara itu.

“Tak guna saya pergi umrah dan hadir kuliah kalau saya kot0rkan diri saya dengan perbuatan begitu,” katanya.

Sementara itu, dalam temu bual berasingan, Amell mengakui pernah memkul pelakon veteran itu atas alasan memperthankan diri.

Tak guna saya pergi umrah dan hadir kuliah kalau saya kot0rkan diri saya dengan perbuatan begitu

Amell menjelaskan dia bertindak demikian selepas dilud4h oleh Mak Wan ekoran dia bertanya satu soalan yang menimbulkan kemar4han aktres itu.

“Betul saya ada puk0l Mak Wan, tetapi ia berlaku selepas dia lvdah saya apabila saya bertanyakan satu soalan yang dia sendiri tak boleh terima.

“Saya ser4ng dia sebab dia lud4h saya,” ujarnya.

Amell sebelum mendedahkan Mak Wan mengamalkan perbuatan sylrik.

Sementara itu, isu itu turut mendapat perhatian pelakon Didie Alias yang menjelaskan video tular menunjukkan Mak Wan mengamalkan ilmu slhir adalah salah satu babak dalam sebuah drama.

“Sebenarnya ia adalah dialog dalam drama. Janganlah albkan orang dan biarlah p0lis yang menjalankan sias4tan.

“Jangan melampau sangat… kalau tak puas hati jumpa Didie Alias. Tak payah nak bvIi orang untuk kepentingan diri sendiri,” katanya.

Mak Wan Muncul Dalam Melodi (2022) | 3 July 2022, Sksikan Temyramah Bersama Wartawan Pada Minit ke 47

Didie Alias Tampil Membel4 Mak Wan.

Nasihat Didie Alias kepada bekas PA Mak Wan, biar p0lis je sias4t sebab bukti ada, kalau dia rasa tak puas hati dengan Mak Wan, suruh dia pergi jumpa dengan Didie Alias. Kalau tak ada kerja, pergi cari kerja.

kredit: mstar

Be the first to comment

Leave a Reply