(Video) Impian Alieff Irfan Miliki McLaren 750S Tercapai, Sekali Ini Luαhαn Bella Yang Tengαh Mengandung

Alief Irfan atau Muhd Aliff Irfan Aziki, 25 merupakan seorang personaliti media sosial dan sudah 5 tahun memulakan kerjayanya sebagai ‘content creator’. 

Perkongsian terbaharu Alieff berkenaan kereta sport jenama McLaren 720S merupakan impiannya selama ini dan akhirnya tercapai. 

Kejayaan memiliki kereta sport tersebut adalah bukti dirinya bertungkus lumus bekerja ke’ras selama ini serta bersyukur dengan rezeki ini. 

“Syukur dan Alhamdulillah apa yang saya impikan selama ini tercapai. Awalnya nak pakai hari raya lepas, tetapi dapat masa raya haji. Kereta ini juga menjadi pemb4kar semangat untuk saya yang tiada apa – apa sebelum ini. 

“Ini juga merupakan sebahagian daripada kerja ke’ras selama lebih lima tahun ini,” ujarnya kepada mStar. 

Alieff yang juga merupakan Yutuber terkenal mejelaskan tujuan perkongsian memiliki kereta tersebut hanyalah untuk berkongsi kegembiraan dengan pengikutnya. 

“Dalam dunia ini tidak mengira sama ada kita berbuat baik atau j4hat, semuanya akan menjadi buah mulut orang. 

“Namun, bagi saya ini adalah satu pencapaian yang dapat saya buktikan mengenai usaha ke’ras selama ini. 

“Saya memuat naik gambar itu dengan niat untuk berkongsi dan berterima kasih kepada mereka yang selama ini banyak menyokong,” tambahnya. 

Untuk makluman, harga sebiji kereta McLaren 720S boleh mencecah sehingga RM 2.4 juta ke RM 2.6 juta.

Dalam pada itu, isterinya, Nurul Nabilah atau mesra dipanggil Bella turut

berkongsi kegembiraan suaminya serta bersyukur dengan rezeki yang diperolehi.

“Alhamdulillah , setelah 2 bulan ngadap dia pening kepala , x tido malam. Finally dapat jugak . Congrats @irfxn__ . Rezeki anak2 ni . Ape pun sentiasa bersyukur atas segala rezeki Yg Allah dah bagi . Alhamdulillah,” kapsyen Bella.

Selain itu juga, Alieff berkongsi perkembangan terkini isterinya yang bakal melahirkan anak kembar tidak lama lagi. 

“Alhamdulillah, isteri sekarang sedang mengandung tujuh bulan dan insyaAllah sekitar September depan nanti akan bersalin anak sulung kami. Doakan yang baik – baik dan dipermudahkan semua urusan. 

“Buat masa sekarang kami tidak membuat banyak persiapan, tetapi insyaAllah segalanya akan diselesaikan sebelum Hari Raya Aidiladha nanti,” jelas Alieff. 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply