“Terima kasih yang mencacl.. Meraka tldak tahu apa yang terjadi” Ibu Harith zikri

N4has dipercayai berpvnca daripada perlvmbaan har4m melibatkan beberapa pennggang motosikal di George Town, Pulau Pinang masih lagi mengejvtkan rakyat Malaysia.

Lebih menyyat hati, 3 orang yang terlibat dikhabarkan `tewas’ di tempat kejadian dan selebihnya termasuklah Muhammad Harith Zikri Bin Yusnizar dihantar ke HPP bagi menerima rwatan lanjut.

Alhamdulillah, Muhammad Harith Zikri Bin Yusnizar selamat dikebumlkan.

Walau bagaimanapun, remaja berusia 17 tahun itu dilap0rkan menjadi individu keempat yang menghembvskan nafas terakhir.

Menurut perkongsian sumber Penang Kini, Allahyrham Harith Zikri selamat dikebumikan pada malam tadi di Tanah Perkubvran berlokasi di Jalan Perak, George Town.

Terima kasih yang mencacl…Mungkin kalian tak tahu apa yang terjadi.

Sementara itu, ibunya iaitu Puan Anna Yus sempat mengucapkan terima kasih kepada netlzen yang sudah mengirimkan doa balk-balk untuk keluarga mereka.

Sedar ada yang tergmak memberikan kec4man ketika hatinya masih lagi berdvka, wanita ini akui sudah psrah dengan ketentuan Allah apalagi anaknya `pergr dalam usia yang sangat muda.

Ummi bangga lahirkan insan berjiwa besar… Tenang & berehatlah kamu di Taman Syurga.

Di sebalik caclan yang dilmparkan oleh netlzen sekarang, Puan Anna Yus sempat mendedahkan peribadi mulia Harith sepanjang hyatnya.

Walaupun bukanlah budak cemerlang dalam pelajaran, Allahyrham adalah anak yang sangat taat kepada ibu bapa dan rajin menol0ng orang sekeliling

Turut menganggap puteranya sebagai `wira keluarga’ , kini hanya doa saja yang mampu mengiringi pemerglan itu.

sunber : kisah dunia

Awal pagi semalam, kita telah dikejvtkan dengan nah4s yang sekurang-kurangnya meng0rb4nkan 4 penunggang

motosikal manakala 3 lagi ceder4 di Lebuhraya Tun Dr Lim Chong Eu, Georgetown. l

Selain membabitkan pasangan kembar berusia 22 tahun, turut menyyat hati adalah pemerglan seorang rakan mereka yang bakal menlmang cahaya mata ketiga iaitu Allahyrham Muhamad Eizreel Muhamad Roszaidi.

Walaupun srat me-ngandvng .. . isteri Allahyrham pergi ke lokasi kejadian untuk melihat sendiri keadaan suaminya.

Memetik portal Kosmo Online, dianggarkan lebih 150 orang hadir menyakslkan pengebumlan bapa kepada 2 cahaya mata berkenaan di Sungai Ara sekitar 10 malam tadi.

Balu Allhyarham, Norhanazielah Hanazi akui tidak dapat men4han kesedlhan dan masih terkejvt dengan kejadian terbabit.

Walaupun tengah srat mengandvng, wanita berusia 28 tahun tersebut malah pergi ke lokasi kejadian untuk melihat sendiri keadaan suaminya.

Suami paling teruja menanti kehadiran bayl…tapi dia tak sempat tatap wajah anak ketiga yang dijangka lahir minggu depan.

Menurut Norhanazielah, sebelum ini suaminya yang paling teruja menyambut kehadiran bayl dalam kandungannya malah awal-awal lagi sudah membeli segala kelengkapan.

Meskipun tarikh due date dijadualkan pada 27 Julai nanti, namun sayangnya takdir telah menentukan Allahyrham tldak sempat menatap wajah anak ketiga mereka.

“Saya pula sedang menghitung hari untuk bersalin anak ketiga kami yang dijadualkan pada 27 Julai ini. Arwh yang paling tidak sabar menanti kehadiran cahaya mata ini dan segala kelengkapan sudah slap dibeli.”

Sejak kebelakangan ini… isteri akui perasan Muhamad Eizreel sentiasa mahu berdamping dengan ahli keluarga.

Mengulas lanjut tentang sikap suaminya, Norhanazielah perasan sejak kebelakangan ini Allahyrham sentiasa mahu berdamping dengannya serta anak-anak di rumah.

Muhamad Eizreel juga sanggup tidak bekerja sebagai runner semata-mata luangkan masa bersama keluarga tercinta. Anak mereka iaitu Nur Qisya Eizreel, 8, dan Nur Diyana Mikayla, 4, turut menangls kesedlhan apabila dimaklumkan tentang pemerglan mengejuvt itu.

“Dia sanggup tidak pergi kerja semata-mata mahu membawa kami berjalan-jalan dan makan,”

“Lagi bertambah pilv apabila anak-anak berusia lapan dan empat tahun menangls apabila diberitahu bapa mereka menlnggal dunia.

Sumber : Kisah dunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment

Leave a Reply