Abang Masak Lauk Korban Bagi Adik Makan Siap Tambah Sebab Sedap, Selepas Dia Dapat Tahu Bahagian Yang Dia Makan Itu, Terus Kembang Tekak Muntah

Baru.baru ini, umat Islam telah men yambut HariRayaAidilAdha yang mana turut dianjur kan kepada kita untuk menunai.kan ibadah K0rban seperti mana yang di lakukan oleh umat Nabi ter dahulu.

*Video dibawah artikel*

Be.serta dengan itu, ban yak juga kita lihat di m3dia s0sial akan per k0ngsian dari orang ramai menghidang.kan lauk berunsur kan bahagian anggota k0rban yang diperoleh.

Ber selera makan lauk abang

Antara bahagian yang menjadi tum.puan adalah mata, 0tak serta lidah lembu.

Bagi yang meng.gemari beberapa bahagian ter sebut, menjadi satu kenikmatan buat mereka tetapi tidak bagi segelintir individu yang sangat s3nsltlf seperti pemuda ini.

Menerusi per.kongsian Egan.Andika, dia amat senang hati dapat memasak kan lidah lembu tanpa pengetahuan adik nya.

Dia menikmati hidangan ter sebut dengan penuh ber.selera, siap memuji masakan abang nya yang sangat enak selain minta untuk ditambah.

Ber.kerut lepas tahu kena ‘pr4nk’

Namun bagitu, suasana men.jadi haru biru buat se ketika selepas adik nya mengetahui perkara sebenar.

Wajah nya berkerut sebelum berlari ke tandas untuk memuntah kan semula apa yang di makan tadi.

Ini.lah abang sebenar

Meninjau pula ke ruangan k0men, warga net tumpang simpati mengenangkan nasib budak itu selain ber.seloroh mewakili pihak si adik yang pastinya menyesal memiliki abang seperti nya.

Macam aq kalau tk thu tkpe.jngan smpai aq thu mnde apa yg aq mkn tu.

Tak Valid Untuk I Yang Tengok Je Dah Tau Bukan Daging Yang Biasa I Makan

Haritu En Mak Aq Bagi Daging Lembu,Astu Aq Rasa La,Sedap Wee,Pastu Lepas Aq Mkn Habis Dging Tu,Aq Tnye Mak Aq,Daging Ni Bahagian Mne?

Jangan Bg Nanti Kalau Dia Dah Biasa Makannya Baru Lu Kasih Tau Bg.Biar Gak Takut Lagi

Kata Guru Ngaji Gw Kalo Makan Lidah Sapi Itu Bisa Melancarkan Atau Membuat Tidak Gugup Saat Bicara Contohnya Saat Prsentasi/Pidato/Publicspeaking

Video,

https://youtu.be/_m5Rkn8j80w

SUMBER:Egan.Andika/AS/RJ

Apa Pen.dapat Anda? Dah Baca, Jan gan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like PageKami Di Bawah Art.ikel ni.

P3RH4TI4N.Pihak kami tidak akan ber.tanggung jawab langsung ke atas k0men k0men yang diberi.kan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang ter lebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda.

Semen tara itu, an.da boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghibur kan di bawah ini yang dikongsi kan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply