Gadis pasrah, muka bersungguh ambil gambar pemain JDT kantoi di ‘live’ TV.. Sekali Ini responya

Sejak semalam, tular di media sosial gambar seorang gadis yang cuba mengambil foto dari belakang pemain pasukan Johor Darul Takzim (JDT) di Stadium Sultan Ibrahim dengan wajah yang sangat serius.

Gambar tersebut merupakan tangkapan layar dari siaran langsung perlawanan JDT menentang Penang FC yang ditayangkan di kaca televisyen.

Bersungguh record Arif Aiman
Perkara itu dikongsikan semula pengguna TikTok yang berseloroh mengatakan gadis tersebut begitu bersungguh-sungguh dalam mengambil gambar Arif Aiman iaitu pemain JDT yang berada di hadapannya.

Benda dah viral, enjoy jela
Susulan daripada itu, menerusi muat naik yang dibuat pengguna TikTok dikenali sebagai @asyrafnasir3, dia meminta orang ramai supaya mencari gadis tersebut memandangkan wajahnya telah tular sejak malam semalam.

Menjengah ke ruangan komen, ada yang telah menemui Instagram gadis terbabit dan mendapatkan kepastian berkenaan kesahihan gambar atau video yang berjaya diperoleh.

Duduk sebelah isteri Syafiq Rahim
Menerusi Insta Story isteri kepada seorang lagi pemain JDT, gadis terbabit duduk disebelahnya dan tidak sangka gelagatnya ketika menggambil gambar tular di media sosial.

Tuan badan sila roger
Walau bagaimanapun, ia bukanlah sesuatu yang memalukan dan warganet sekadar terhibur sahaja melihat pelbagai kerenah peminat ketika menonton pasukan bolasepak kegemaran mereka bermain di atas padang.

Kebanyakan mereka berseloroh mengatakan bahawa pulang sahaja dari menyaksikan perlawanan bolasepak malam tadi, gadis terbabit terus dikenali satu Malaysia hanya disebabkan wajahnya tertangkap kamera dan disiarkan secara langsung di TV.

Dengar kata nak menyorok bawah katil

Cameraman pun menghiburkan

Dengan muka tak bersalahnya

Sumber: TikTok @asyrafnasir3, Instagram caa.rslee

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply