Wanita Ini Buka Cerita Sebenar Noh Dan MizzNina

K0nflik rumah tangga melibatkan pasangan selebriti Noh Salleh dan Mizz Nina tidak dinaflkan telah mengejvtkan ramai pihak apabila mereka secara umum telah memaklumkan percer4ian pada 4 Ogos lalu.

Susulan itu, nama penyanyi vokalis kumpulan Hujan hngat diperkatakan serta didkwa bermain kayv tlga dibelakang Mizz Nina..

Berita Noh didkwa cvrang heb0h di serata media sosi4l sehingga ramai dalam kalangan netlzen yang membuat spekvlasi mereka bercer4i disebabkan perkara tersebut.

Terkini, seorang individu bernama Izzaty Jamal yang dipercayai merupakan kenalan rapat N0h tampil menjelaskan mengenai kisah sebenar yang mel4nda kemelvt rumah tangga N0h dan Nina menerusi sebuah video berdurasi 2 minit 41 saat..

“Saya memang personally kenal N0h, sebab N0h dan abang ipar saya adalah Bandmate. Kami selalu jumpa dan melepak.

“Selepas Noh dan Mizz Nina umum yang mereka dah tak bersama, banyak sangat spekvlasi yang mengatakan N0h Salleh ada sc4ndal. Betul ke?

“Jawapan dia, tak ada pun. Tiada perempuan kedua, perempuan ketiga. Saya cakap perkara ni bukan sebab saya backup Noh, tidak.

“Saya kenal dia, mulut netlzen suka buat spekvlasi asal boleh selak mereka selak kain orang tu. Jadi disini, saya nak beritahu sebagai kenalan Noh Salleh bahawa dia tak ada perempuan simpanan.

“Dia dan Mizz Nina berplsah secara baik, tiada pergadvhan angin dan rlbut. Cuma bila Allah SWT kata dah tiada jodoh, maka tiadalah jodoh,” katanya di TikTok miliknya.

Semasa artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih sebanyak lebih 200,000 tontonan, 7,000 tanda suka.

Tonton klip penuh

Sumber : Xtra

 

“Sudah Brcer4i tal4kSatu Dmhkmah RndahSyariah G0mbak Semalam” Statu Trkini Noh Dan MizzNina

Pasangan selebriti Mizz Nina dan Noh Salleh dikatakan sudah bercer4i tal4k satu di Mhkmah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur, di sini, semalam.

Sumber Harian Metro berkata, pasangan itu terlebih dulu memf4ilkan percer4ian pada 14 Jun lalu di mhkmah sama.

 

Difahamkan, percer4ian mereka di bawah kod kes 055 iaitu permohonan l4faz tal4k dengan kebenaran mhkmah.

Sementara itu, cubaan Harian Metro mendapatkan kenyataan daripada Mizz Nina tidak berjaya apabila mesej dihantar tidak berbalas.

Terdahulu, seorang pengguna Twltter @thentang membuat ciapan berkenaan perkara itu yang kemudiannya memetik nama penyanyi kumpulan Hujan itu selepas ditanya pengguna lain.

Sebelumnya, akhbar ini melaporkan Noh, 37, atau nama sebenarnya Mohammad Noh Salleh menafikan mengenai desas-desus keret4kan rumah tangganya yang bertebaran di media sosi4l pada 13 Julai lalu.

“Entahlah, tiada komen. Korang semua kena tlpu…good luck (selamat berjaya),” katanya ketika ditemui media.

Kemudian, beberapa hari selepas itu Mizz Nina, 42, atau nama sebenarnya Shazrina Azman memuat naik hantaran di Instagram yang seolah-olah memberi bayangan dia sedang melalui saat-saat sukar hingga mengvndang pelbagai re4ksi netlzen.

Masih mengunci mulut mengenai dkwaan rumahtangganya dengan Noh, ruangan komen dipenuhi dengan ucapan mendoakan yang terbaik buat Mizz Nina.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 2 Julai 2011. Sekitar April lalu, pasangan itu memperkenalkan Musa sebagai anak angkat bagi menyerikan rumah tangga mereka.

Sumber : HMetrot

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply