Dilihat Pertama Kali Menang1s, Ini Sebenarnya Yang Terj4di Kepada Neelofa!

Sejak akhir-akhir ini usahawan dan selebriti, Neelofa menjadi perbualan di media sos1al berikutan terpalit beberapa 1su yang membabitkan perniagaan inainya, Nunha yang mana isteri Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz ini mendapat pelbagai pandangan ramai.

Meskipun menerima krit1kan namun Neelofa tetap menerima sokongan ramai. Satu perkongsian terbaharu di platform TikTok ini pula membuatkan ada netizen yang turut merasa sed1h melihatkan kec4man diterima selebriti ini selepas melancarkan inai Nunha.

Menerusi satu muat naik, Neelofa dilihat pertama kali menangis dan mengvndang rasa sedih peminat kerana dia jarang dilihat menitiskan air mata. Melalui rakaman berdurasi 30 saat ini difahamkan, Neelofa bersama keluarga Nunha.

Namun begitu, Neelofa yang dilihat menangis dan beberapa kali mengesat air matanya ini membuatkan dia menjadi tumpuan ribuan warganet di platform TikTok manakala turut tul4r.

“Jarang sangat nampak seorang Neelofa yang sangat tabah menitiskan air mata, niat dia hanyalah nak bantu ramai sebangsa, seagama cari rezeki sedangkan dia boleh saje jual secara retail. Bangkitlah reseller…” tulis pemilik akaun TikTok tersebut dimana orang ramai juga meninggalkan pelbagai reaksi yang turut merasa geram dengan kecaman terhadap Neelofa selepas melancarkan inai Nunha.

“Sedih sebenarnya sebab inai Nunha keluar disebabkan permintaan…”

“Mana yang tak suka tu tak payah beli atau pakai, simple…”

“Asam garam bisnes…”

“Cian dia”

Sumber: hcl

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply