“Saya Berharap Sangat Dapat Berkumpul Dgn Peminat” Zamani Mohon Doa

KUALA LUMPUR: Besar harapan v0kalis Slam, Zamani Ibrahim, 51, untuk bertemu peminat pada Konsert Doa Buat Zamani Unplvgged yang bakal dipentaskan di Zepp Kuala Lumpur, akhlr bulan depan..

Semuanya gara-gara Zamani yang menderlta penyaklt sk0li0sis yang menyeb4bkan tul4ng belakang membngk0k, tidak pasti apa yang akan berlaku selepas dibed4h, November depan.

Biarpun dokt0r menjelaskan rislko pembed4han yang dijangka mengambil masa antara lapan hingga 10 jam itu kecil, Zamani berhajat bertemu peminat selepas dia berehat panjang selepas prosedur itu..

“Saya berharap sangat dapat berkumpul dengan peminat setia pada malam itu. Konsert itu bukan untuk mengejar keuntungan, sebaliknya saya hanya mahu berkumpul dengan peminat kerana tidak tahu apa yang bakal terjadi selepas pembed4han..

“Seandainya sesuatu berlaku, sekurang-kurangnya saya puas hati kerana dapat berjumpa peminat,” katanya pada sidang media mengumumkan Konsert Doa Buat Zamani Unplvgged di ibu negara, baru-baru ini..

Selain Zamani, konsert yang dijangka berlangsung dua jam pada 30 September depan, turut dijayakan Datuk Ramli Sarip, Fauziah Latiff dan Rahlm Maarof serta penampilan istimewa, Datuk Aznil Nawawi.

Zamani berkata, konsert ‘unplvggged’ itu tidak dianjurkan secara terburu-buru, sebaliknya, dirancang sebelum Aznil melancarkan dana bagi menampvng k0s pembed4hannya, Jun lalu.

Zamani menambah, dia lebih selesa mencari dana menampvng k0s pembed4han dan sara hidup melalui konsert berbanding membuka tabung bantvan.

Bagaimanapun, Zamani berterima kasih dan menghargai usaha Aznil yang berjaya mengumpul lebih RM100,000.

“Sejak awal lagi saya kurang selesa mewujudkan tabung bagi menampvng k0s pembed4han. Saya tidak mahu dilihat seperti meminta-minta.

“Sebaliknya, saya lebih suka menganjurkan konsert agar peminat boleh bersama-sama membeli tiket.

“Itu membuktikan peminat sayang dan terima saya. Tetapi jika mereka tidak dapat datang beri sokongan pada malam itu, tidak mengapa..

“Cukuplah doakan saya dari jauh,” katanya yang bakal mendendangkan enam lagu solo antaranya Syair Si Pari Pari, Nur Kasih dan Rindiani pada konsert itu.

Zamani berkata, kumpulan Slam tidak akan mengiringi persembahannya pada malam itu. Semuanya kerana Zamani enggan menggnggu persiapan kumpulan itu yang bakal mement4skan konsert ‘unplvgged’, tahun depan.

“Pada asalnya kita bercadang bawa kumpulan Slam. Namun, disebabkan mereka akan terbabit dengan konsert tahun depan, saya tidak mahu gnggu.

“Buat masa ini, kami ada dua band yang akan mengiringi persembahan saya dan rakan-rakan pada malam itu. Namun, kami masih buat pilihan lain.

“Penonton bakal dihidangkan dengan 15 lagu saya dan rakan-rakan. Insya-Allah dewan mampu memuatkan kira-kira 1,400 penonton. Saya amat berharap tiket konsert habis dijual,” katanya.

Sementara itu, ditanya deb4ran menjalani pembed4han, dua bulan lagi, Zamani mengakui dibvru kebimbangan. Namun, dktor memberi jamlnan prosedur itu boleh berjaya 100 peratus.

Lihat video lanjut.

Sumber : Youtube

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Be the first to comment

Leave a Reply