“Kau Pergi M4mpus, Sambil Tuding Jari Pada Penonton”- Ramai Terkejut Dgn Perubahan Noh Sejak Bercer4i

Selepas mengumumkan penceraian dengan aktivis kemanusiaan, Mizz Nina pada awal Ogos, vokalis kumpulan Hujan iaitu Noh Salleh tetap meneruskan kerjaya seni seperti biasa.

Kau pergi mampus

Terbaharu, Noh, muncul ‘catwalk’ di Minggu Fesyen Kuala Lumpur 2022 (KLFW2022) pada Ahad.

Video dibawah sekali..

Mewakili satu jenama yang cukup gah namanya, penyanyi berumur 37 tahun ini santai menggayakan busana serba hitam beserta kaca mata.

Menerusi rakaman video, pemilik nama Mohammad Noh Salleh berjalan di pentas peragaan itu membawa sepuntung rokok yang tidak dibakar.

Ketika di awal kemunculan, Noh menyebut, ‘kau pergi mampus.. kau mampus’ sambil jari menunding pada penonton yang hadir.

Pelbagai komen netizen

Aku nak noh yang tawadduk macam dulu..

Menerusi rakaman video, pemilik nama Mohammad Noh Salleh berjalan di pentas peragaan itu membawa sepuntung rokok yang tidak dibakar.

Ketika di awal kemunculan, Noh menyebut, ‘kau pergi mampus.. kau mampus’ sambil jari menunding pada penonton yang hadir.

Pelbagai komen netizen

Aku nak noh yang tawadduk macam dulu..

Menjengah ke ruangan komen, tindakan anak kelahiran dari Sarawak itu kurang disegani oleh segelintir warganet.

Ada yang berpendapat lebih manis sekiranya tanpa rokok kerana persembahan itu diadakan di tempat terbuka yang ditonton pelbagai lapisan umur.

Bagaimanapun, ada juga yang suka dengan sikap Noh yang bagi mereka sangat sempoi.

untuk rekod terdahulu, penyanyi Noh Salleh akhirnya mengesahkan perkahwinan 11 tahun dibina bersama Mizz Nina sudah berakhir.

Mengumumkan perkara itu menerusi Instagram pada malam Khamis, Noh, 37, menjelaskan keputusan bercerai itu dibuat selepas mengambil kira pelbagai perkara dengan teliti sebelum mereka bersetuju membawa haluan masing-masing.

“Saya dan Nina ada pengumuman penting untuk dibuat.

“Selepas banyak berfikir dan membuat pertimbangan dengan teliti, kami berdua telah bersetuju untuk membawa haluan masing-masing,” katanya.

Bagaimanapun, Noh tidak mendedahkan tarikh sebenar mereka bercerai.

Pada petang Khamis, media melaporkan pasangan itu bercerai talak satu dengan lafaz dibuat di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur pada 3 Ogos 2022.

Difahamkan permohonan cerai difailkan di mahkamah pada 14 Jun lalu.

Kisah Noh dan Nina atau Shazrina Azman, 42, mula mendapat perhatian sejak beberapa bulan lalu apabila timbul gosip kononnya hubungan mereka bagaikan retak menanti belah.

Noh sebelum ini bagaimana menafikan dakwaan kononnya perkahwinan mereka bermasalah dan menganggap orang ramai telah tertipu dengan berita yang tersebar.

Bagaimanapun Nina sebelum ini menerusi beberapa perkongsian di laman Instagram seakan memberi bayangan terdapat masalah dalam rumah tangga.

Dalam pada itu, Noh melahirkan rasa syukur ke hadrat Ilahi kerana dapat menghabiskan masa 11 tahun yang indah bersama-sama Nina mengharungi pelbagai penggembaraan, suka dan duka.

Meskipun sudah bercerai, Noh memberitahu mereka masih kekal sebagai kawan dan akan mendoakan kebaikan untuk satu sama lain.

Menerusi kenyataan itu, Noh juga berharap peminat dapat mendoakan mereka terutamanya dalam tempoh Iddah yang sedang dijalani Nina selain menghormati privasi mereka.

Noh turut menyeru agar orang ramai tidak membuat sebarang spekulasi atau menyebarkan andaian palsu tentang mereka untuk mengelakkan fitnah.

“Doa-doa anda adalah yang kami perlukan,” tulisnya.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 2 Julai 2011 dan mempunyai seorang anak angkat bernama Musa.

https://youtu.be/ZNloG4dw0Uw

SeIamba tunjuk jari tengah, ramai krit1k sikap Noh Salleh-“Makin parah haji ni”

Sebelum ini, nama nama vokalis kumpulan Hujan iaitu Noh Salleh menjadi bualan h4ngat warganet apabila tular sebuah video memaparkan kelakuannya yang melud4h ke arah penonton dianggap kurang sopan dan keterl4luan di konsert Hausboom Music 2022.

Terbaharu, tular pula video dimana dia menunjukkan jari tengah kepada peminatnya yang menegurnya ketika berada di konsert tersebut telah meraih kritikan serta reaksi negatif daripada umum.

Menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik oleh seorang pengguna @Izzat Radzuan di laman TikToknya, dia merakam gelagat penyanyi itu dan dia sendiri tidak menyangka akan menerima simbol jari tengah daripada Noh Salleh.

Susulan itu, rata-rata netizen meluahkan rasa kurang senang dengan tindakan spontan dilakukan oleh penyanyi yang berusia 37 tahun itu kerana simbol jari yang ditunjukkan adalah tidak sopan sama sekali memandangkan dia mempunyai gelaran haji.

 

 

 

Malah mereka turut tidak menyangka serta terkejut penyanyi tersebut akan berkelakuan seperti itu dan menyoalkan sikap Noh yang semakin menjadi-jadi berbanding dengan sebelum ini.

Sumber TikTok @Izzat Radzuan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply