“Akui Mula Bosan Mengenai P4sal Kahwln..”- Akhlrnya Pelakon Syafiq Kyle Ded4h Hubngan Dgn Mimi Lana

Kuala Lumpur : Pelakon popular, Syafiq Kyle tidak mahu lagi kisah peribadinya mengenai cinta dan perancangan perkahwinan dengan pelakon Mimi Lana diperkatakan lagi..

Syafiq berkata, perkara itu akan berlaku apabila tiba waktunya nanti.

“Biarlah ia sampai di situ. Sampai masa yang sesuai, ia akan terjadi juga. Mungkin dah ramai orang dan tahu, cuma tiada kepastian..

Saya perlu bersikap profesional dan saya harap, semua orang juga begitu,” katanya.Syafiq ketika ditemui di sesi tay4ngan dan sidang media drama bersiri One Cent Thief berkata, dia memohon semua pihak untuk berikan tvmpuan kepada karier seninya..

“Saya mohon jasa baik semua, beri muka kepada saya dan beri tumpuan kepada kerja-kerja lakonan saya,” katanya.

Terbaharu, Syafiq kini muncul menerusi drama One Cent Thief yang menglsahkan mengenai pekerja bank bernama Iman Shah menggunakan kemampuannya dalam bidang Tekn0logi Maklumat (IT) untuk ‘mer0mpak’ satu sen daripada setiap pelanggan.

Selain Syafiq, drama lapan epis0d itu juga turut dibintangi Azira Shafinaz, Faizal Hussein, Amerul Affendi, Sofia Jane, Aghonderan Sahadevan dan Fabian Loo..

 

One Cent Thief yang diinspirasikan daripada peristiwa sebenar dan pernah menggemp4rkan Malaysia satu ketika dulu bakal bersiaran bermula Sabtu ini menerusi saluran Astro Ria (104).

Sebelum ini kisah mereka berdua tular, dikatakan tidak ada majlis pertunangan.

Pelakon Syafiq Kyle mengumumkan dirinya bakal menmatkan zaman bujang tidak lama lagi dengan kekasih hatinya yang juga seorang selebriti, Mimi Lana. Syafiq atau nama sebenarnya Mohd Syafiq Shamim Abdul Razak berkata, dia sudah bersedia untuk bergelar seorang suami dan majlis pernikahan tersebut dijangkakan bakal berlangsung pada tahun depan.

“Sebenarnya, saya sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga pada usia begini,”ujar aktor berusia 30 tahun ini.

Dalam pada itu, Syafiq mendedahkan mereka mungkin tidak akan mengadakan majlis pertunangan kerana mahu terus bernikah dan melunaskan perkara wajib seperti tuntutan agama.

Dikesempatan itu, Syafiq menaflkan khabar angin yang mengatakan mereka berdua bakal bernikah sekitar tahun ini. “Bagaimana nak nikah pada hujung tahun jika tiada persiapan dilakukan? Saya belum ‘tempah’ tok kadi pun untuk majlis tersebut.

“Setakat ini, kami masih ada tarikh yang tetap kerana perlu menyelesaikan beberapa komitmen kerjaya sendiri terlebih dahulu.

“InsyaAllah, kami tak akan berahsia apabila tarikh sudah ditetapkan nanti,” ujarnya. Terdahulu, pasangan popular itu dikhabarkan bercinta selama lima tahun sebelum dikatakan putus pada Mei 2020. Namun, mereka dilihat seolah-olah kembali menjalinkan hubungan cinta menerusi beberapa perkongsian di laman Instagram maslng-maslng.

terdahulu, HUBUNGAN cinta dengan aktres Mimi Lana dikatakan sudah berakhir, pelakon Syafiq Kyle menegaskan dia enggan melayan g0sip atau pertanyaan tanpa asas berkenaan kehidupan peribadinya itu.

Menganggap perkara tersebut tidak mempunyai kepentingan dan membvang masa, Syafiq atau Mohd Syafiq Shamim Abdul Razak tetap bersyukur hubungan mereka masih dalam fasa baik.

“Kadang-kadang kalau jadi macam ni, bukan saya tak nak jawab tapi saya jadi malu. Kita bukan bercinta umur 12 tahun. Esok lusa nak kahwin dah ni, lepas tu nak layan benda-benda macam tu la “Mungkin lima tahun lepas saya boleh layan benda macam ni tapi sekarang dia jadi cringe.

Tapi selagi kami berada dalam hubungan yang baik, Alhamdulillah. “Kita akan update benda yang lebih baik. ,”

Sumber:omedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply