Suami P3luk Pngg4ng Fara Mendoza? , Netlzen Terkejvt Video dik0ngsikan Fara di akaun TikT0k

Pelakon Emma Maembong menjadi tumpvan wargamaya selepas tampil dengan gaya rambut pendek sehingga terlihat lebih muda..

 

Terbaru, nama Emma sekali lagi menjadi bvalan ramai selepas vir4l sebuah video yang didkwa di sebuah kelab malam. Rak4man itu dimuat naik oleh aktres Fara Mend0za di akaun TikT0k miliknya..

 

Emma, 30, dilihat sedang seronok menari sambil tangannya diletakkan di atas b4hu seorang lelaki yang dipercayai merupakan kenalan mereka juga..

 

Fara juga berkongsi video lain dengan menyatakan hubungan persahabatannya dengan pemilik nama Fatimah Rohani Ismail sudah memasuki 10 tahun..

 

 

Hasil tinjauan OhBulan!, suami Emma iaitu Muhammad Shazli Azhar turut menemani dengan berpakaian mengikut tema warna putih.

Dalam perkongsian lain, suami kepada pelakon drama Nusyuz Berklblat Cinta dilihat memelvk pinggang Fara ketika bergambar bersama.

Untuk rekod, Emma berkahwin dengan juruterbang Muhammad Shazli Azhar dan dikurniakan seorang bayl lelaki, Shariq Gabriel pada November 2020.

Kecoh video Emma Maembong menari siap peluk lelaki di Kelab Malam, “mana laki dia?”. Baru-baru ini tular video dikongsikan Fara Mendoza sedang berseronok di kelab malam bersama dengan rakan-rakan rapatnya.

Turut kelihatan dalam video tersebut pelakon Emma Maembong serta isteri Addy Kanna iaitu Alyaa Syuhaila dilihat sedang seronok menari.

Menerusi salah satu video dikongsikan Fara Mendoza turut disertakan kapsyen #10years menunjukkan sudah berkawan baik 10 tahun lamanya dengan Emma Maembong.

Dalam video lain, turut memaparkan Fara Mendoza dengan menari dengan seorang lelaki, manakala Emma berada di sebelah kiri lelaki tersebut. Hasil tinjauan di posting lain, kelihatan suami Emma juga ada turut ada bersama.

Perkongsian video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen memuji kecantikan Fara Mendoza dan Emma Maembong.

 

Sumber: TikTok @faramendoza_

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply