Baru Sebulan Umum Cer4i, Nad Zainal Dedah Apa Berlaku Dgn Dirinya Memang Tak Sangka

Sekitar sebulan yang lalu, pelakon terkenal, Nad Zainal telah mengumumkan perpisahannya dengan bekas suami iaitu  Muhammad Faliq Amiruddin, 34.Rumah tangga yang dibina selama tujuh tahun itu runtuh selepas dikurniakan dua orang cahaya mata.

Walau bagaimanapun, dia dan bekas suami masih berhubungan baik demi anak-anak yang sedang membesar. Tak riak pun dengan status diri

Nad Zainal raya dalam pantang - Kosmo Digital

Menerusi laporan dari Kosmo! pelakon drama  Takdir Yang Tertulis itu mengakui lebih tenang dengan kehidupan sekarang sebagai seorang ibu tunggal.

Namun begitu, dia sama sekali tidak bermaksud mahu mendabik dada atau riak dengan status dirinya itu. Jelasnya, apa yang dikatakan adalah tentang kehidupannya yang tetap gembira disamping hubungan yang baik dengan bekas suami serta anak-anak.

“Kehidupan saya kini lebih gembira sampai berat badan saya bertambah dua kilogram. “Bukan nak cakap riak sebab tidak terkesan dengan perceraian ini, namun saya rasa lebih tenang.“ Anak-anak berada bawah penjagaan saya. Hubungan dengan bekas suami juga okey,” katanya.

Cerai bukan sesuatu yang seronok!Walau bagaimanapun, pemilik nama Farah Nadia Zainal Abidin, 32 menegaskan bahawa penceraiannya bukanlah sesuatu yang seronok

Tak Kekwatlah Saya Rabun, Siapalah Kita Nak Berlagak” – Nad Zainal | Gempak

“Saya tak mahu kongsi terlalu banyak hal peribadi kepada umum. Saya perlu menjaga hati banyak pihak, keluarga saya sendiri pun tidak gembira jika saya bercerita terlalu banyak.

Perceraian ialah perkara yang sedih untuk dikongsi. Kalau boleh nak kongsi lebih banyak tentang kerjaya. Bagi saya tak penting,” katanya lagi.Lalui semua ini dengan matang Pelakon tersebut turut menjelaskan bahawa dia perlu melalui semua ini dengan matang

Pin on nad.zainal

selepas ditanya tentang pelajaran yang boleh diambil daripada kegagalan rumah tangga.“Kita mampu merancang sahaja dan tidak akan pernah tahu bahawa jodoh berakhir di situ. “Usia pun sudah meningkat, jadi perlulah hadap semua ini dengan cara yang matang.

Saya tak suka gaduh-gaduh.“Buat masa sekarang tak terfikir perkahwinan kedua atau ketiga. Saya kini fokus dengan kerja dan ingin lakukan sesuatu yang belum pernah direalisasikan sebelum ini,” kongsinya.

240 Nad zainal ideas in 2022 | beautiful hijab, girl hijab, beautiful hijab girl

Followers Minta Nasihat Rumah Tangga, Ini Jawapan Nad Zainal

“Berikan diri anda peluang kedua”

Begitu nasihat yang diberikan pelakon Nad Zainal kepada seorang pengikutnya yang bertanyakan pendapat tentang masalah hubungan perkahwinan yang dihadapi individu berkenaan.

Nad atau nama asalnya Farah Nadia Zainal Abidin berkongsi nasihat itu menerusi sesi soal jawab di Instagram Stories baru-baru ini.

Individu yang tidak kenali identitinya itu memberitahu kepada Nad bahawa dia sudah cukup lama bertahan dengan sikap pasangannya lalu meminta nasihat daripada aktres itu.

“Saya dalam fasa bertahan atau pergi, jika pergi saya tiada apa-apa, bermaksud saya perlu memulakan hidup saya dari awal semula, jadi apa pendapat awak?” tanya individu berkenaan.

Dalam pada itu, pelakon drama Dendam Seorang Isteri itu turut berkongsi kata-kata “Ambil nafas, hembus dan move on” pada hantaran yang sama.

Terdahulu, Nad mengesahkan sudah bercerai dengan suaminya, Muhammad Faliq Amiruddin pada Sabtu.
Nad bagaimanapun enggan mendedahkan punca sebenar rumah tangga yang dibina bersama suami sejak Disember 2015 musnah.

Followers Minta Nasihat Rumah Tangga, Ini Jawapan Nad Zainal

Hasil perkahwinan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Fahad Ibrahim, 6 tahun dan Budi Kalsom, setahun.

Sumber Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply