Selepas Ditegur Mengenai Aurat, Isteri Caprice Muat Naik Sesuatu Di Media Sosial Yang Menarik Perhatian Ramai

Kec0h di media so.sial apabila seorang Pence.tus Ummah (PU) meminta Caprice untuk menguruskan soal au.rat isterinya terlebih dahulu sebelum campur ta.ngan perkara lain.

Terbaru, isteri Caprice iaitu Farra Inalis dilihat memuat naik satu p0sting di Insta.gram yang didak.wa berbaur sin.diran.

Menerusi p0sting tersebut, Farra menyatakan bahawa orang yang berfikiran tertutup kebiasaannya akan bercakap ‘lebih’ mengenai individu lain. Bagaimanapun, apa yang menarik perhatian warganet adalah ayat ‘mu.lut sentiasa terbuka’ yang ditulis olehnya.

Menjengah di ruangan k0men, rata-rata netizen menda.kwa p0sting Farra mempunyai maksud tersi.rat yang ingin disampaikan. Malah, ada yang menda.kwa Farra seakan ingin tujukan p0sting tersebut kepada PU yang bercakap mengenainya. Farra turut meletakkan emoji ‘se.dih’ di Inst.agram St0ry miliknya.

 

 

 

Caprice nak PU Syed mohon maaf, bengang ditegur suruh urus aurat isteri dahulu baru layak jadi Tiger Of Al-Quds

Caprice nak PU Syed mohon maaf, bengang ditegur suruh urus aurat isteri dahulu baru layak jadi Tiger Of Al-Quds

Penyanyi rap, Caprice memberi tempoh 24 jam kepada Pencetus Ummah (PU) Syed yang secara tiba-tiba menegur aurat isterinya ketika memberi pandangan berkaitan kes amang seksual yang melibatkan Pencetus Ummah (PU) Azman.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Caprice di laman Instagramnya, dia meluahkan rasa pelik mengapa pendakwah bebas itu ‘memetik’ nama isterinya walhal kes tersebut tidak ada kaitan sama sekali dengan insan yang dicintainya itu.

Bengang dengan tindakan berani yang dilakukan oleh PU Syed, Caprice telah menghantar mesej kepada pendakwah berkenaan untuk meminta penjelasan mengenai perkara tersebut.

Bukan itu sahaja, Caprice turut memberi masa dalam 24 jam untuk melakukan permohonan maaf secara terbuka jika tidak mahu rahsianya pula dibongkarkan kepada umum.

Malah, Caprice turut memberi amaran keras kepada pendakwah ini agar tidak menyentuh hal peribadinya dalam kes tersebut meandangkan ia langsung tiada kaitan dengan keluarganya.

Namun begitu, disebalik pandangan yang diberikan, dia sempat menyelit nama Caprice yang dilihat sedang rancak menyiasat kes PU Azman dan memintanya untuk urus aurat isteri terlebih dahulu sebelum menjadi Tiger of Al-Quds.

Walau bagaimanapun, PU Syed sudahpun membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Caprice serta isteri menerusi Faceb0oknya.

Caprice juga turut berterima kasih kepada pendakwah tersebut kerana tidak memanjangkan i.su dan memohon maaf diatas kata-katanya yang kurang s0pan sebelum ini.

Terdahulu, Caprice berjaya meraih sokongan daripada netizen kerana ber.ani mende.dahkan perbualan remaja lelaki yang didak.wa menjadi ma.ngsa am.ang se.k.sual seorang pendakwah bebas.

Sumber : OHMM

PERHATIAN: Pihak NetizenMalaya tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Be the first to comment

Leave a Reply