“Berakhir sudah..” Setelah Lama Memendam Rasa, Akhirnya Status Terbaru Siti Rohayu Menjawab Semua Persoalan

“Aku bukan lah seorang yg baik. Aku halalkan semua nafkah yang kau..”

Lebih 91 hari terlantar koma sehinggalah turut hampir kehilangan ingatan, kisah seorang suami yang dijaga isteri bernama Siti Rohayu atau Ayu dahulunya pernah menjadi perhatian ramai.

Mana taknya, wanita itulah yang paling setia bersama dan tak pernah give up untuk melihat pasangannya itu sembuh seperti sedia kala.

Kini suami dah hampir pulih sepenuhnya…Tapi dah tiada gambar bersama.

Siapa sangka kini wanita itu mampu tersenyum tatkala melihat Muhammad Ridhwan Mohd Zaki sudah pun hampir pulih sepenuhnya.

Malah sempat tular sebelum ini rakaman ketika lelaki tersebut sakan bernyanyi membuktikan rasa sayang dan cintanya kepada isteri.

Malah sempat tular sebelum ini rakaman ketika lelaki tersebut sakan bernyanyi membuktikan rasa sayang dan cintanya kepada isteri.

 

Walau bagaimanapun, terkini melalui tinjauan sudah tidak ada lagi gambar atau video si suami di mana-mana media sosial milik Ayu.

“Maafkan Umy semua, sebab tak mampu nak jadi insan kuat untuk teruskan dan pertahankan.

Aku bukan seorang yang baik. Sebelum menyalahkan orang lain. Diri aku yang patut dipersalahkan.

Biarlah 1 dunia kecam aku dengan keputusan yang aku buat. Terlalu ramai yang buat andaian sendiri. Menambur fitnah tidak henti-henti. Seperti mereka yang duduk serumah dengan Umy.

Semoga pahala kalian mengalir buat diriku. Semua orang boleh bercakap tapi yang menanggung dan lalui hanya kami.

Dunia in sedang berputar, ini ujian ku. Belum lagi ujian mu. Keputusan yang kami buat tiada paksaan mana-mana pihak.

Cuma aku penat berjuang, sebelum aku jadi gila. Baik aku undur diri. Kalian tak suka aku, block aku, dari kalian komen benda yang tak sepatutnya.

Mungkin ini posting last tentang diriku, Lepas ni Fokus pada bisnes. Permulaan hidup baru. Maaf sebab buat keputusan ini dan mungkin ramai yang tak puas hati dan kecewa dengan umy.”

Menerusi satu posting di Facebook, Ayu sempat memuat naik status beri bayangan seakan-akan sedang dalam proses berpisah dengan pasangannya itu.

kisah seorang suamikisah seorang suamikisah seorang suamikisah seorang suamikisah seorang suamikisah seorang suamikisah seorang suamikisah seorang suami

Jelas wanita tersebut, meskipun berat namun dia akui sudah cukup penat psikologi dan juga fizikal untuk mempertahankan rumah tangga berkenaan.

“Biarlah kini anak-anak dan juga diri sendiri menjadi keutamaan.

Allah kenapa bila Abiy dah sihat baru jadi begini…Entah di mana silapnya orang melihat kesilapan umi.”

kisah seorang suami

kisah seorang suami

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut sama sedih dan juga terkejut saat mengetahui perkembangan terbaru pasangan suami isteri berkenaan.

kisah seorang suami

kisah seorang suami

kisah seorang suami

kisah seorang suami

kisah seorang suami

kisah seorang suami

kisah seorang suami

Dalam pada itu, ramai juga mendoakan semoga Ayu terus diberikan kekuatan dan dipermudahkan segala urusan dalam membesarkan dua zuriatnya.

Kredit – Facebook Siti Rohayu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

 

Be the first to comment

Leave a Reply