Didakwa Tinggal Serumah Dengan Teman Lelaki, Yasmin Hani, – “Saya Sedih Betapa Kolotnya Manusia..”

“Mak saya nak campak mana?”

Itulah ayat pertama yang keluar daripada mulut pengacara terkenal Yasmin Hani ketika ditanya mengenai spekulasi wargamaya yang mendakwa dia tinggal serumah dengan teman lelakinya, aktor Alif Hadi.

Jelas Hani atau nama sebenanrya Yasmin Hani Ismail Richardson, 43, dia menetap bersama ibu dan pembantu rumah serta Alif sering hadir ke kediaman mereka untuk makan.

Masih Terlalu Awal Untuk Kami Bercinta', Yasmin Hani Ulas Hubungan Dengan Alif Hadi — MYKMU.NET

“Dia selalu datang rumah saya untuk makan. Kalau dia tak datang makan, sampai pembantu rumah pun kata ‘sunyilah Alif tak datang makan hari ni’, ‘ayam ni pastu habis kalau Alif ada’, sampai macam tu sekali.

“Kita kalau dalam keluarga ada orang yang macam tu, kita layan biasa je kan. Tapi kenapa tengok orang luar, bila boyfriend datang rumah, kita cakap dia tidur satu rumah. Kenapa? You kena tahu bawa diri, tahu mana salah mana betul, sama la macam kami juga.

Yasmin Hani tak kisah jika menjanda sampai tua - Kosmo Digital

“Bila ada orang cakap macam tu, saya sedih sebab betapa kolotnya manusia sekarang ni. Saya sampai cakap dengan Alif, macam mana kita ni ye, saya jenis tak peduli sebenarnya.

“Cuma saya tak mahu anak-anak nampak bila mereka dah besar. Tapi saya fikir balik, anak-anak tahu, Tok Mi ada, Kak Nor ada, saya ada, semua orang ada. Abang saya pun kerap datang rumah makan-makan, akhirnya saya ambil keputusan untuk biarkan sahaja. Saya tak peduli.

Yasmin Hani, Alif Hadi enggan terburu-buru - Kosmo Digital

“Tak kan nak tunjuk mak saya ada, nak risaukan apa netizen akan cakap, lantakkanlah diorang. Saya jaga hal saya, saya fokus pada nak gembira dan waras,” ujarnya ketika ditemubual.

Yasmin Hani ditemui pada sidang media sebuah rancangan masakan yang bertempat di Sunway Geo, Petaling Jaya pada Rabu.

Yasmin Hani Seksi Hot Kuruskan Body Untuk Kahwin

Tambah pelakon drama bersiri The Hotel itu lagi, dia tidak tergesa-gesa untuk ke jenjang pelamin berikutan mahu teman lelakinya bersedia sepenuhnya.

Malah, Hani turut menafikan desas-desus yang mendakwa dia dan Alif akan berkahwin dalam tempoh tahun ini juga.

Yasmin Hani Tunjuk Gambar Anak Kedua. Serius Comel! | Diva MY

“Nothing to rush sebenarnya, kalau bila dah selesa, waktunya sesuai, kita kahwin ni kena ikut waktu diri sendiri juga. Kita merancang tapi Tuhan menentukan. Tapi kita tak boleh nak lepas tangan sebab benda tu tak akan jadi juga walaupun jodoh.

“Kami belum ada perancangan yang serius sampai ke situ lagi, waktu pun macam belum lagi dan saya rasa sekarang kami selesa dengan berkawan. Tengok pula anak-anak memang sayangkan dia, apa-apa hal cari dia dulu.

Saya harap dia bukan hanya terima saya tetapi anak-anak juga...," - Yasmin Hani - UtusanTV

“Tengoklah bila benda ni akan jadi, saya akan umumkan. Saya juga nak pastikan Alif betul-betul ready sebab saya ada cara tersendiri dalam menguruskan keluarga. Anak-anak pun ada bapak diorang, ini adalah proses yang panjang sebenarnya. Bukannya main suruh orang cepat-cepat kahwin,” jelas Hani lagi.

‘Saya bukan punca Yasmin Hani bercerai’ – Alif Hadi

Pelakon Alif Hadi menafikan dia adalah orang ketiga yang menyebabkan keretakan rumah tangga kekasihnya, Yasmin Hani hingga pelakon itu bercerai.

Alif, 34, berkata, karakter dan sikap Yasmin yang positif membuatkan dia lebih mudah untuk mendekati ibu tunggal kepada dua anak itu.

Yasmin Hani, suami cerai?

“Buat masa ini, saya belum lagi menerima sebarang komen menuduh saya sebagai punca perceraian Yasmin. Apatah lagi, kami mula rapat pada awal tahun ini. Sikapnya itu yang membuatkan saya senang untuk mendekati Yasmin.

“Walaupun jarak usia kami sembilan tahun, namun tidak terasa perbezaan umur itu kerana sikap dan perangai Yasmin. Boleh dikatakan, saya senang berkawan dan rapat dengan Yasmin.

“Fokus ketika ini adalah anak-anak Yasmin yang memerlukan perhatian akibat perceraian yang baru saja berlaku. Kami berdua tidak mahu anak-anak Yasmin tertekan dan terkejut pula,” katanya.

Alif mengakui rapat dengan Yasmin namun belum mempunyai sebarang perancangan untuk mendirikan rumah tanga dalam tempoh terdekat ini.

Alif berkata, dia enggan terburu-buru sebaliknya mahu mengambil hati dua anak Yasmin itu sebelum mereka membawa hubungan ke fasa seterusnya.

“Kami pernah mengalami kegagalan rumah tangga dan itu menjadikan kami lebih matang dalam hubungan dan tindak tanduk. Semestinya kami memohon semua yang mendoakan yang baik-baik buat kami. Insya-Allah sekiranya ada rezeki nanti, pasti kami akan maklumkan kepada semua,” katanya.

Yasmin mendirikan rumah tangga dengan Sha’arin Mohamed Razali yang juga bekas pemain dram kumpulan Black Rose pada 2011 tetapi mengambil keputusan untuk bercerai tahun lalu.

Mereka dikurniakan dua anak iaitu Noah Ismail Wong, 9, dan Eissa Elzander Wong, 6.

Showbiz: Too early to speculate on my relationship with Alif Hadi, says Yasmin Hani

Sumber Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply