NORANIZA IDRIS BUAT SESUATU YANG NETIZEN ANGGAP SANGAT ‘PELIK’ KETIKA DIA BUAT PERSEMBAHAN DI ANUGERAH SERI ANGKASA 2022

Pelantun suara ‘Hatinya Tak Tahan’, Noraniza Idris merupakan salah seorang penyanyi yang membuat persembahan di Anugerah Seri Angkasa 2022, baru-baru ini.

Persembahan Noraniza Idris atau mesra disapa Kak Ani pada malam tersebut ternyata mencuri tumpuan netizen. Mana taknya, Kak Ani membawakan lagu-lagu hits miliknya.

Kenapa tak nyanyi lagu ‘7 Nasihat’?

Namun begitu, segelintir netizen mempersoalkan kenapa Kak Ani tidak menyanyi ketika lagu 7 Nasihat milik Datuk Seri Siti Nurhaliza bersama Kmy Kmo dan Luca Sickta.

Ujar netizen, momen tersebut sangat pelik kerana ‘back up singer’ yang berada di belakang menyanyikan lagu tersebut sambil Kak Ani sekadar menari di tengah pentas.

VIDEO: Boleh terus ke minit 1:20:00

Bagi mengelakan segala salah faham, netizen berpendapat Kak Ani sepatutnya keluar dahulu dari pentas semasa Kmy Kmo dan Luca Sickta melakukan persembahan agar momen janggal sebegitu tidak terjadi.

KOMEN NETIZEN TENTANG PERSEMBAHAN NORANIZA IDRIS:

 

 

 

 

 

Sumber : OhBulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment

Leave a Reply