Shalma Eliana Jawab Dakwaan Kena ‘Bomoh’, Mengaku Susah Nak Percaya Lelaki Selepas Putus Dengan Ismail Izzani

Minggu ini, penyanyi Ismail Izzani menjadi topik hangat di m3di4 s0si4l selepas tular video mirip wajahnya sedang bercivm dengan wanita s3eksi di kelab hiburan.

Pernah dib0m0h?

Nama penyanyi Shalma Eliana yang merupakan bekas teman wanita kepada Ismail atau lebih mesra disapa Mael turut terpalit sekali.

Eliana diajukan soalan mengenai dakwaan seorang wanita nama dikenali dengan Mia Lara yang berani mati mendedahkan pernah bomoh penyanyi berumur 22 tahun itu.

Saya baca di B00m pasal perempuan bomoh awak. Betul ke? Seram.

Menjawab dengan ringkas, Eliana menyatakan dia memohon agar dirinya dilindungi dan dijauhkan daripada perkara syirik.

Saya tak tahu macam mana nak respon. Tapi kita doa saja supaya sentiasa dilindungi dan dijauhkan dengan perkara tidak diingini. Allah kan ada. Kita nak takut apa.

Susah nak percaya

Dalam pada itu, pemilik nama Shalma Eliana Bruhanutheen mengakui susah untuk mencari pengganti selepas putus cinta dengan pelantun lagu Bidadari pada November tahun lalu.

Saya dah tak tahu macam mana nak suka orang dah. Tak tahu la sebab trauma ke? Saya rasa isu kepercayaan. Tapi saya memang susah nak suka orang dah. Bila saya tengok orang hensem, okay kemudian bye.

Nak berkenalan dan pergi keluar makan, boleh saja. Tapi crush tak ada. Macam mana nak cari jodoh, kalau nak suka orang pun tak boleh.Terdahulu, Ismail dan Eliana berkenalan sejak 2014 dan mula rapat empat tahun kemudian.

Penyanyi lelaki ‘kantoi’ cium, peluk wanita seksi di kelab malam!

SEORANG penyanyi lelaki yang popular dengan genre pop sekali lagi menjadi sebutan selepas video yang memaparkan dirinya sedang mencium seorang wanita di sebuah kelab malam tersebar.

Menerusi video berdurasi tujuh saat, penyanyi berusia 22 tahun itu dilihat sedang asyik mencium pipi dan leher wanita yang berpakaian sesksi sehingga menampakkan lurah dada.

Difahamkan, video terbabit dimuat naik di akaun TikTok beberapa hari lalu seperti yang dilaporkan portal Boom.

Ini bukanlah kali pertama penyanyi remaja tersebut terkait dengan isu panas di kelab hiburan kerana sekitar empat tahun lalu, tular beberapa keping foto dirinya sedang memeluk pelakon senior di kelab malam.

Malahan, sebelum ini juga, timbul khabar angin mengatakan penyanyi itu sudah bernikah dengan seorang wanita akibat terlanjur.

Walau bagaimanapun, ibu penyanyi tersebut memberitahu, cerita tersebut hanyalah gosip liar dan anaknya hanya hadir ke sebuah majlis perkahwinan rakan baiknya.

Sumber: IGshalmaeliana/0B

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply