“Terima Kasih Isteri-Isteriku..” – Ashraf Muslim ‘Post’ Gambar Bertiga, Tak Sangka Benda Ini Netizen Minta

Pelakon kacak, Ashraf Muslim baru-baru ini ada mengucapkan terima kasih kepada kedua-dua isterinya kerana sering menyokong dan membantunya dalam kehidupan.

Perkara itu dizahirkan Ashraf menerusi satu hantaran Instagram di mana dia dilihat berswafoto dengan isteri pertama dan keduanya.

 

Lama tak post gambar bertiga. Terima kasih ku ucapkan kepada kedua-dua isteriku yang kusayangi yang sentiasa membantuku dalam susah senang kehidupan ini.

Dia dalam pada itu turut berdoa agar Allah sentiasa memberkati hubungan mereka sekeluarga.

Semoga Allah menyayangi kita semua dan memberkati hubungan kita sekeluarga. Ayah sayang mama dan ibu.

Menjengah ke ruangan komen, hantaran tersebut mendapat perhatian ramai netizen yang rata-ratanya kagum dengan cara Ashraf Muslim mengendalikan rumah tangganya.

Ada juga yang sempat meminta tips untuk berpoligami!

 

 

 

 

 

 

 

 

Sekadar info, Ashraf bernikah dengan isteri pertama, Noor Diyana Lokman pada 24 September 2011 di Mekah dan pergolakan rumah tangga mereka mula menjadi tumpuan difahamkan mengenai isu zuriat.

Setelah 4 tahun bernikah, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Anas Ashraf yang kini berusia 7 tahun.

Ashraf kemudian menikahi isteri kedua, Wan Sakinah Ahmad Saburi di Thailand pada 7 Julai 2013 dan dikurniakan 3 orang cahaya mata.

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Leave a Reply