Penyanyi Datuk Nora Ariffin Jatuh Sakit. Ini Keadaan Terkini Beliau Buat Ramai Yang Mend0akan

Penyanyi Datuk Nora Ariffin dinasihatkan doktor untuk berehat selepas bahagian depan kaki kirinya terse.liuh ketika bermain badminton Khamis lalu.

Tambah memb.imbangkan kata Nora, bahagian sama juga sebelum ini pernah dua kali mengalami ma.salah sama akibat terjatuh di Gua Hira, Makkah selain disebabkan memakai kasut tumit tinggi.

Ya, itu anak saya - Nora Ariffin - Kosmo Digital

Sekadar info, Yang Berbahagia Datuk Wan Norafizah Wan Ariffin atau lebih dikenali sebagai nora ialah seorang penyanyi wanita Malaysia. Dilahirkan di Kota Bharu, Kelantan, Nora mula bergiat aktif dalam dunia seni suara apabila beliau dinobatkan sebagai juara Bintang HMI pada tahun 1991.

Ramai Peminat Mendoakan

Kaki saya ters.eliuh ketika ikut suami main badminton. Bahagian urat pada kaki ini b.engkak dan doktor nasihatkan supaya berehat.

Saya ingatkan masih boleh beridadah seperti dulu. Tak sangka pula sebenarnya kaki ini ters.eliuh.

“Bahagian sama pernah bengkak a.kibat terjatuh sebelum ini. Jadi kena betul-betul rehat sebab takut ia jadi lebih t.eruk,” katanya.

Amanah buat Nora Ariffin - Utusan Malaysia

Nora sebelum itu berkongsi video dia duduk di atas kerusi roda dan ditolak oleh suaminya Dr Rushdi Ramli ketika mereka menghadiri sebuah majlis.

Dalam hantaran tersebut, Rushdi memberitahu s.akit yang dialami itu juga sebagai petanda untuk isterinya rehat daripada kesibukan jadual kerja.

“Inilah petanda Allah suruh rehat. Jatuh ini menjadi asbab juga. Bawa-bawalah berehat,” ujarnya. Dalam masa sama Nora juga bersyukur kerana kec.ederaan yang dialami tidak mengganggu jadual kerjaya seni.

Bagaiamanapun dalam keadaan berkerusi roda, penyanyi ini masih kuat untuk memenuhi undangan majlis seorang sahabat pada pagi Sabtu.

nora ariffin Tumblr posts - Tumbig.com

“Dalam keadaan begini pun saya kenalah penuhi undangan ke majlis perkahwinan sebab sudah dijemput. Mujurlah ada suami yang tolong tolak kerusi roda. Tapi nampak gayanya tak bolehlah saya pakai kasut tumit tinggi,” ujarnya.

“Kebetulan untuk seminggu ini memang saya tiada persembahan. Bolehlah rehat betul-betul di rumah,” jelasnya.

Kredit : MSTAR ONLINE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply