Konon terkena buatan orang, pelakon lelaki rupanya kurus sebab hisap dadah, isteri yang tanggung sekarang sbb tiada “job”.

Sebelum ini, seorang pelakon lelaki mendakwa perubahan badannya yang semakin cengkung dan kurus berbanding dahulu adalah disebabkan dirinya disihir oleh individu yang tidak dikenali.

Katanya berulang kali, berat badannya turun mendadak sampai 20 kilogram adalah disebabkan disihir oleh individu berkenaan. Malah, aktor berkenaan juga mendakwa terkena buatan orang sehingga tiada tawaran yang diterima selain tergamak menipu rakan media berhubung perkara itu selama ini.

Rasa geram, rupanya hidap dad.ah!
Terbaharu, memetik laporan BOOM, aktor berkenaan yang juga sudah berkahwin sebenarnya mengambil dad.ah dan bukannya disihir sehingga mengakibatkan tahap kesihatannya merundum.

“Dakwanya dulu, berat badan turun mendadak sampai 20 kilogram akibat sihir, tapi rupa-rupanya… ‘mentekedarah’ da.dah!” lapor BOOM!

Dahlah hisap dad.ah, belasah isteri pula
Bukan itu sahaja, pelakon berusia lewat 20-an berkenaan dikatakan sudah hilang pertimbangan sehingga sanggup membelasah isteri sendiri. Difahamkan kejadian tersebut dilaporkan kepada pihak polis namun tidak dihebohkan di media sosial.

“Mujur tak kecoh isu dia pukul bini. Kalau tidak terbuka pekung,”tambah BOOM!

Selain itu, pelakon lelaki berkenaan dikatakan tidak bekerja dan hanya bergantung kepada isterinya yang sudah berhenti kerja di sektor awam yang kini sudah melakukan ‘product review‘ di media sosial.

Seandainya benar dengan dakwan tersebut, diharapkan agar pelakon berkenaan berhenti menggunakan media dengan cerita rekaan jin, syaitan bagi meraih simpati mendapatkan kerja. Tidak salah kalau menceritakan hal sebenar, asalkan tidak menipu media.

Dan. ingatlah bahana da.dah boleh merosakkan diri dan hubungan kekeluargaan. Moga kembali ke pangkal jalan.

Antara komen netizen,

Raja Afiq ke? Dia je skrg tgh kurus gile katenye kene buatan org..kt IG dh tutup komen..baru nak tanye dia.

Bini polis tu ke?.

Sumber: BOOM!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply