Pelakon Tumbvk Isteri Telah Ditahan Akhirnya, Ini Kenyataan Dari Pihak Polis

Kuala Lumpur: Pelakon yang dipercayai menumbuk isterinya di kawasan Rehat dan Rawat (R&R) Sungai Buloh ditahan polis, semalam bagi membantu siasatan kes itu.

Ketua Polis Selangor Datuk Hussein Omar Khan berkata, lelaki berusia 29 tahun terbabit ditahan kira-kira 12 tengah hari ketika hadir di Bahagian siasatan Jena.yah S3ksual, Wanita dan Kanak-Kanak (D11) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor.

Bagaimanapun, katanya, pelakon itu dibebaskan dengan jaminan polis sebaik selesai diambil keterangan pada petang hari sama.

“Setakat ini, polis sudah mengambil keterangan mangsa, dua saksi dan suspek.

“Polis kemungkinan akan memanggil semula mangsa untuk diambil keterangan lanjut hari ini,” katanya ketika dihubungi Harian Metro.

Beliau berkata, polis juga sudah mendapatkan laporan awal perubatan mangsa dan disahkan mangsa mengalami kecederaan di pipi.

Selain itu, kata beliau, polis akan mendapatkan perintah mahkamah sementara pada esok, bertujuan menghalang suami daripada melakukan perbuatan sama terhadap mangsa sementara siasatan dijalankan polis.

Kes itu disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Kes3ksaan.

Antara komen netizen,

Demi cinta kpd Penyondol sanggup yea tumbuk isteri sehingga berjahit pipi, 10 jahitan tu n parut pulak kekal dipipi…Zalim kau yea dg isteri kau.

Nasib baik penulis tak tulis Hafiz Rosdi….nanti kena maki dengan netizen…..beras pun tak pernah beli….

Patut campak je dalam lokap!

Sumber Hmetro.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasi

Be the first to comment

Leave a Reply