Jarang-Jarang Kelihatan, Kelibat Anak Sulung Azhar Sulaiman, Leia Jadi Perhatian

Jika sebelum ini anak Azhar Sulaiman dikenali dengan nama Leona sering menjadi tumpuan ramai, kali ini muat naik video oleh pelakon ini memaparkan anak gadisnya yang lain membuatkan ada yang tak sangka.

Anak gadis Azhar Sulaiman ini adalah Kasih L3ia Ixora dan dalam rakaman t3rs3but dipaparkan p3lakon l3laki itu b3rtanyakan k3pada anaknya itu. Gadis b3rk3naan m3makai pakaian s3rba putih dan duduk di sofa.

K3d3ngaran suara Azhar Sulaiman yang b3rtanyakan k3pada L3ia dia mahu k3 mana b3rpakaian s3b3gitu. Jawapan s3lamba anak gadis Azhar Sulaiman ini adalah hanya untuk m3l3pak di rumah kawannya.

Berikut adalah rakaman bapa dan anak ini yang dimuat naik menerusi akaun TikTok Azhar Sulaiman sendiri:

Disebabkan dipertikai berpakaian sedemikian, Leia muncul dalam satu lagi rakaman dan kali ini gadis berkenaan bertudung litup. Berikut adalah rakaman tersebut:

Kedengaran gadis ini memberitahu dia akan ke rumah kawannya untuk ‘parti tudung’. Sempat juga Azhar Sulaiman menasihatkan anaknya itu supaya jangan tukar pakaian pula bila tiba di rumah rakan tersebut.

Difahamkan Leia adalah vokalis bagi sebuah kumpulan Indie dengan nama Senja. Di ruangan komen, rata-rata warganet ada yang membezakan Leia dan juga Leona. Berikut antaranya:

“Ni anak sulung dorang. Memang jarang nampak kat media”

 

 

“Adoi penatnya jadi Azhar Sulaiman. But I think he is a very good father”

 

 

“Ni sebijik muka daddy, Leona amek mummy face.. Sama adik ooo.Yang penting semua anak2 Azhar Sulaiman bijak2, baik2, InsyaAllah berjaya dunia akhirat”

 

 

“Leona muka ikut mak nya..Yang ni muka ikut Azhar Sulaiman”

 

 

Sumber Syor

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply