“Lama Berdiam Diri” Akhlrnya Farahdhiya Tampil Semula Dengan Penampilan Terkini Buat Netizen Terkejut!

Sudah lama tidak mendengar perkhabaran penyanyi, Farahdhiya Mohd Amin setelah menyertai program nyanyian Gegar Vaganza musim kedua pada tahun 2015. Sekiranya dilihat menerusi laman Instagram, penyanyi yang berusia 35 tahun itu gemar membuat pelbagai perkongsian menu masakan bersama pengikutnya.

Sekali dengar dah suka..."

Terbaru, Farahdhiya berkongsi beberapa keping gambar ketika keluar lepak bersama rakan-rakannya di sebuah restoran mewah yang terletak bersebelahan dengan menara berkembar Kuala Lumpur. Sudah lama tidak mendengar perkhabaran penyanyi, Farahdhiya Mohd Amin setelah menyertai program nyanyian Gegar Vaganza musim kedua pada tahun 2015.

Actress Farahdhiya Prefers Divorced Men Over Someone Else's Husband - Hype MY

Sekiranya dilihat menerusi laman Instagram, penyanyi yang berusia 35 tahun itu gemar membuat pelbagai perkongsian menu masakan bersama pengikutnya.

Terbaru, Farahdhiya berkongsi beberapa keping gambar ketika keluar lepak bersama rakan-rakannya di sebuah restoran mewah yang terletak bersebelahan dengan menara berkembar Kuala Lumpur. pelakon drama Spa Q itu meluangkan masa bersama beberapa rakan wanita termasuk penyanyi Intan Sarafina setelah mereka dikatakan lama tidak berjumpa atas faktor kesibukan bekerja

Menerusi posting tersebut, Farahdhiya tampil menggayakan busana elegan bermotifkan bunga sehingga mended4hkan bahagian pehanya dan menerima pujian peminat di ruangan komen. Setelah melihat gambar tersebut, ramai warganet memuji kecantikan fizikalnya yang kelihatan tidak ubah persis seorang model antarabangsa.

Lama Tak Muncul…” Penampilan Terkini & Kecantikan Farahdhiya Jadi Bualan Netizen – Komedi Media

Trauma terima gambar lucah dari lelaki miang – Farahdhiya

Panas Farahdhiya Kongsi Kisah Peribadi Yang Ramai Tidak Tahu

Doakan yang baik-baik' - Farahdhiya

Kalau dah k4cukan Melayu-Inggeris tu, pakailah busana apa pun tetap nampak cantik dan anggun umpama bak bidadari.

Sumber: Farahdhiya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

 

Be the first to comment

Leave a Reply