“Kak Kalau Rasa Taknak Bertudung Betul-Betul, Takyah Pakai” – Baju Ketat Ikut Bentuk Badan, Terkejut Bila Fiza Pakai Macam Ni!

Penampilan pelakon Fiza Halim ditegur sesetengah individu di Instagram kerana dikatakan tidak sopan bagi orang yang membawa imej wanita bertudung.

Menerusi hantaran Fiza, dia telah memuat naik gambar bersama seorang rakan namun tudungnya yang ‘ala kadar’ tak dipakai dengan betul selain baju yang ketat meraih perhatian netizen.

Malah, baju lengan panjang dipakainya itu dilihat seperti ‘muat muat’ dan singkat serta mengikut bentuk tubuhnya yang ramping.

Meskipun ruangan komen telah dihadkan oleh Fiza, namun portal media hiburan ini sempat mengambil tangkap layar beberapa komen netizen.

Ada yang menegur penampilan aktres berusia 41 tahun itu yang dikatakan semakin lama semakin ‘terdedah’ dan seksi selain ada individu yang memerlinya untuk buka sahaja tudungnya.

Fiza atau nama penuhnya, Siti Zaidatul Fiza Abd Halim bagaimanapun telah pun memadam respon dan kritikan itu sebelum menutup ruangan komen hantaran tersebut.

 

Hasil tinjauan Beautifulnara, ada hantaran Fiza yang lain di Instagram pernah mengundang komen kritikan berkaitan hal yang sama dan ini bukanlah kali pertama dia dilihat memakai t shirt sebegitu.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply