Selepas selesai kes saman, akhirnya dapat tengok wajah terbaru Ira Kazar, ramai yang tegur nampak sesuatu!

Kuala Lumpur: Kes saman Puteri Sarah Liyana terhadap bekas madunya, Ira Kazar dan dua ahli keluarganya berhubung gangguan orang ketiga diselesaikan secara baik di luar mahkamah hari ini.

Mengesahkan perkara itu, peguam pelakon itu, Puteri Ummi Kartini Abd Latiff berkata, perkara itu dimaklumkan ketika pengurusan kes di hadapan Hakim Norakhmar Mohd Sani.

Menurutnya, mahkamah merekodkan penghakiman persetujuan dicapai antara Puteri Sarah, 38, atau nama sebenarnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin selaku plaintif dengan Ira Kazar atau Faghira Fatini Kazaruddin, 28, selaku defendan.

“Mahkamah merekodkan penghakiman persetujuan pihak-pihak (Puteri Sarah Liyana dan Ira Kazar) pada hari ini di mana mereka menyelesaikan kes secara damai di luar mahkamah.

“Ada perkara yang sulit untuk didedahkan, jadi kes ini diselesaikan secara baik. Kes selesai. Saya mewakili Puteri Sarah selaku plaintif, manakala Ira Kazar sebagai defendan diwakili peguam, Ammar Ghalip,” katanya.

Wajah terkini Ira Kazar!

Antara komen netizen,

Walaupun x brapa suka dia ni, tp aku kagum dgn dia sbb spnjg tgh hangat kes suami dia n putri sarah, turun naik court bagai, kecam mgecam, sindir mnyindir dlm medsos, tp dia ni duk diam je. Mgkin dia tau sbb dia dh buat salah, tp mmg tindakan dia tu mmg tbaik..dr dia menjawab segala psoalan dan kecaman org, mgkin akan mgeruhkan lg keadaan.. tu je lah yg aku salute kt dia.

Alhamdulillah. Semoga ira menjadi siteri solehah. Jangan keluar dari rumah tanpa pengetahuan suami. Dan jangan dedah aib suami di khalayak ramai.

Sumber RJ.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply