Siapa Sangka Syasya Dolla Sebenarnya Cucu Pelakon Veteran, Pernah Tegur Syasya Dolla – “Baju Terdedah Nenek Tak Berkenan!”

Kumpulan wanita Dolla sering sekali dikritik netizen kerana penampilan mereka yang dianggap terlalu seksi dan terbuka, di mana dikatakan ia tidak sesuai dengan budaya orang Malaysia. Namun, tidak dapat dinafikan juga mereka ini antara yang berjaya menarik minat ramai orang luar untuk mengenali lagu-lagu Malaysia.

Dan siapa sangka juga rupanya salah seorang daripada ahli kumpulan ini merupakan cucu kepada pelakon veteran terkenal, Rozie Othman yang pernah popular dengan watak sebagai Cik Embon dalam Rombongan Cik Kiah ke Sukan Komanwel dan Datin Rocky dalam drama Astana Idaman.

Apabila ditanya mengenai cucunya, Rozie menerusi satu temu bual bersama Harian Metro menyatakan beliau memahami jiwa orang muda kerana pernah muda seperti Syasya. Cuma nasihat beliau kepada cucunya agar tidak terlalu seksi dalam pemakaian.

Hanya Kerana Gaya Rambut Serupa, Syasya DOLLA Dedah Pernah Diugut Bunuh Peminat Lisa BLACKPINK - KimchiDaily.my

Tidak pernah lupa mendoakan agar Syasya mendapat hidayah, Rozie juga ada memaklumkan mengenai perjalanan seninya yang kembali bersambung selepas berehat lima tahun akibat masalah kesihatan jangkitan kuman pada paru-paru.

Semoga cepat sembuh! Seronok tengok pelakon veteran berlakon. Memang tak nampak kekok.

Sumber BN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply