“Mantap Ehhh” – Rakam Video Mandi Syampu Rambut Pakai ‘Lingerie’, Raja Ilya Diperli ‘Dah Tak Ada Job!

Tular di TikTok satu video yang mempamerkan pelakon wanita Malaysia yang kini menetap di Australia, Raja Ilya sedang mandi di dalam bilik air.

Menerusi video tersebut, Ilya yang hanya memakai baju tidur atau lingerie itu membasahkan rambut dan menggunakan syampu.

Rakaman itu dipercayai dibuat untuk mempromosikan produk syampu namun pemakaian Ilya yang seksi dan menayangkan sebahagian tubuhnya menjadi perhatian warganet.

Video berkenaan dimuat naik oleh akaun asing dan bukanlah selebriti itu sendiri malah tidak diketahui jika ia merupakan rakaman yang baru atau sudah lama.

Namun ruangan komen hantaran itu dipenuhi kaum Adam malah ada yang memberikan komen gatal berkenaan baju tidurnya dan ada yang memerlinya sudah tiada job sehingga perlu merakam video sebegitu.

komen

Sumber BN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply