Enot Nafi Pernah Berkahwin Dengan Pengkid?-“Aku Masih Tau Hukum Agama!”

Pelawak dan pelakon, Enot kembali membuat penjelasan selepas tular khabar angin mengenai dirinya yang didakwa telah mendirikan rumah tangga dengan seorang pengkid.

“Dan Tok Kadi Mana Pulak Yang Boleh Nikahkan Aku Tu?”

Tegas Enot menerusi kenyataan di laman Tik Tok, Enot menegaskan bahawa dia masih tahu mengenai hukum agama dan menyatakan dirinya tidak pernah mengeluarkan kenyataan mengenai dirinya yang didakwa berkahwin.

Enot dedah dakwaan berkahwin dengan pengkid - MYKMU.NET

“Berdiam bukan bererti salah dan kalah. Berdiam lebih baik dari bercakap takut tercakap keaiban seseorang itu tanpa di sangka.

Terima kasih kerana membuat semua orang memaki hamun aku tanpa tahu cerita sebenar.

LILLAHITAALA atas nama mak aku, aku tak pernah mengeluarkan statement berkahwin? Dan tok kadi mana pulak yang boleh nikahkan aku tu? Aku masih tau hukum agama!.”-tegas Enot di Tik Tok

Tidak Akan Ampunkan Dosa

Tok Kadi Mana Yang Boleh Nikahkan Aku Tu?' - Enot Bidas Dakwaan Kahwin Dengan Pengkid

Kesal teruk dimaki serta nama arwah ibu dipermainkan pihak terlibat menerusi Direct Messages (DM) selepas tular isu berkenaan, Enot menyatakan bahawa dia tidak akan mengampunkan dosa selama-lamanya.

“Jangan nak hukum aku macam aku orang kafir pulak ye tak tahu apa-apa. Yang memaki hamun aku dalam DM dan mempermainkan nama arwah mak aku ingat aku tak maafkan ko sampai bila-bila! Dosa aku dengan Allah aku boleh minta ampun tapi dosa kau dengan aku? Sendiri mau ingat.

Yang cakap lebih-lebih macam duduk serumah dengan aku insyaAllah esok lusa aku alamat korang aku jumpa depan-depan, aku nak dengar juga apa yang kau tahu sangat tentang kehidupan aku. Tiap-tiap bulan hantar beras berapa kg ye?.”-tulis Enot lagi

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply