Sedih Bayi Kembar Hilang Dalam Kandungan, Isteri Azlan Komeng Tak Buka Aib Suami Cuma Pertahan Diri!

ISTERI kepada pelakon Azlan Komeng iaitu Nur Nilam Ortiz meluahkan rasa sedih apabila bayi dalam kandungannya yang sepatutnya dilahirkan bulan depan tiba-tiba hilang didakwa angkara perbuatan khianat manusia.

Kata Nilam, 45, sejak mendirikan rumah tangga dengan suami, pelbagai dugaan dilalui oleh mereka disebabkan pihak ketiga dan sudah lama dia memendam rasa.

“Saya sepatutnya melahirkan anak-anak saya pada bulan September ini tapi saya dan suami sekarang dalam keadaan berharap tapi masa sama kami reda.

“Bukan keguguran tetapi hilang… perkara ini disebabkan sihir pihak sana yang mahukan suami saya tapi tak dapat (anak).

“Terlalu banyak perkara berlaku dalam tempoh dua tahun perkahwinan kami yang saya pendam, saya cuba sabar sebenarnya,” katanya kepada mStar.

Untuk rekod, pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 22 Januari tahun lalu.

Dalam perkembangan lain, Nilam dan suami sudah membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Nilai pada Mei lalu berkenaan diganggu pihak ketiga dan kes tersebut masih dalam siasatan pihak berkuasa.

Video,

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply