Masih Ingat Pelakon Era 90an Ini? Patut Jarang Nampak Berlakon, Tak Sangka Begini Keadaan Terkininya..!

Masih Ingat Pelakon Ainina Ahmad B? Patut Jarang Nampak Berlakon, Begini Keadaan Terkininya..

Sering muat naik gambar dengan anaknya, Elisya iaitu anak kepada pelakon wanita Ainina Ahmad dan terima banyak persoalan daripada warganet kerana ingin tahu tentang peny4kit anaknya.

Beliau atau dikenali sebagai Ainina Ahmad merupakan pelakon wanita yang aktif sejak umur 18 tahun lagi pada awal tahun 90-an. Untuk pengetahuan anda, Ainina juga merupakan anak kepada pelakon arw4h Ahmad B.

Ainina pernah mend1rikan rumah tangga bersama penyanyi yang dikenali sebagai Rahmat Mega telah dikvrniakan dua orang cahaya mata perempuan. Namun sejak berumah tangga, beliau lihat kurang akt1f dalam bidang lak0nan kerana menguruskan hal keluarga. Pada 2011, Ainina dan Rahmat telah mengambil keputusan untuk bercerai.

Selaain berlakon, beliau juga sangat aktik dalam bidang pernigaan barangan k0smetik, makanan kering dan bisku halis buatan air tangannya. Kini, beliau telag kembalik aktif dalam lakonan semula walaupun s1buk mengurvskan anak-anak sebagai sebagai seorang ibu tunggal.

Menurut laman instagram Ainina, beliau kerap muat naik gambar bersama anak-anaknya iaitu Nur Ariana,18 dan Nur Ara Elisha, 11 tahun. Baru-baru ini beliau k0ngsikan sebuah videoa yang merakamkan puteri keduanya, Elisa memberi pesanan buat ramai orang untuk duduk di rumah sepanjang PKP.

Menerusi akaun Instagram, Ainina juga kerap berk0ngsi gambar bersama-sama dengan anak-anaknya iaitu Nur Ariana, 18 dan Nur Ara Elisha, 11 tahun. Terkini, Ainina telah berkongsi video yang merakamkan anak keduanya, Elisha memberi pesanan kepada orang ramai untuk duduk di rumah sepanjang PKP.

Sumber/Kredit : imuslimnetwork via lakarmedia.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply