Didakwa Tak Masak Di Rumah Hingga Diminta Jauhi Bekas Mentua, Akhirnya Puteri Sarah Bersuara Buat Ramai Terdiam!

Kuala Lumpur: Pelakon Puteri Sarah Liyana, 38, nampaknya terus menjadi sasaran segelintir netizen yang kurang senang dengan hubungan baik dan rapat di antaranya dengan bekas bapa mentua, Datuk Yusof Haslam.

Apatah lagi, dengan video kejutan kemunculan Yusof sebagai ‘cameo’ dalam program Sepahtu Reunion Live yang turut membabitkan Puteri Sarah minggu lalu mengundang tular di media sosial apabila rata-rata warga maya sebak menontonnya.

Sejak menantu aku menjanda, ramai nak try" - Yusof Haslam peluk Puteri Sarah  atas pentas buat ramai sebak

Bagaimanapun, Puteri Sarah menerusi satu sesi siaran langsung di TikTok baru-baru ini mendapat komen daripada netizen yang meminta dia menjauhkan diri daripada bapa mentuanya itu kerana bersimpati dengan isteri Syamsul, Ira Kazar.

“Kau sepatutnya jauhkan diri dengan bekas bapa mentua, kesian dekat pihak sebelah,” tulis individu itu di ruangan komen.

Tidak berdiam diri, Puteri Sarah yang juga ibu tunggal dua anak membalas komen individu terbabit dengan memintanya membuang sedikit perasaan busuk hati yang ada dalam diri.

“Haha adoi…buang sikit busuk hati tu dik,” balas Puteri Sarah sambil ketawa.

Yusof Haslam muncul dalam Sepahtu Reunion, beri amaran jangan 'try' Puteri  Sarah - Hiburan | mStar

Bukan itu saja, pelakon drama Hijrah Jannah itu juga mendapat komen yang mendakwa dirinya tidak memasak di rumah berbanding Ira yang kini sering berkongsi menu masakannya di media sosial.

Menjawab mengenai dakwaan itu, Puteri Sarah berkata sebagai ibu yang mempuyai anak sudah pasti dia kena memasak juga di rumah setiap hari.

“Kalau ada anak, memang hari-hari kena masak. Takkan nak bagi anak lapar,” katanya.

Yusof Haslam yakin Puteri Sarah mampu selesaikan isu diganggu, minta elak  saman menyaman - Sensasi | mStar

Terdahulu, Puteri Sarah pernah mendirikan rumah tangga dengan pengarah filem Munafik, Syamsul Yusof, 39, pada Mac 2014 dan dikurniakan sepasang cahaya mata. Namun, mereka sah bercerai talak satu di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur pada 14 Jun lalu.

Syamsul bagaimanapun sudah berkahwin kali kedua dengan Ira yang juga anak pelakon veteran, Kazar Saisi pada 6 Januari lalu di Thailand.

Sumber Hmetro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply