“Takkan Tak Tahu Hukumnya Haram?” – Aksi Mesra Pegang Tangan Misha Omar Kena Kecam, Naqiu Akhirnya Bersuara!

PERSEMBAHAN Naqiu pada minggu keempat All Stars Gegar Vaganza (ASGV) menerima kecaman hebat netizen susulan didakwa mempamerkan kemesraan yang disifatkan melampaui batas bersama pasangan duetnya, Misha Omar.

Naqiu ketika menyampaikan lagu Aku dan Dirimu nyanyian asal Ari Lasso dan Bunga Citra Lestari dilihat berpegangan tangan dengan Misha selain menampilkan tampil erat yang mana tidak sesuai memandangkan kedua-duanya sudah pun berkahwin.

Video,

“Sejujurnya aku cukup tidak suka persembahan Naqiu dan Misha yang menyanyi berpegangan tangan. Takkan tak tahu hukumnya haram?

“Maaf tak suka tengok gimik Naqiu dan Misha keluar pegang tangan macam itu… Tak perlu muka ke muka dekat macam itu.

Naqie

Naqiu memohon maaf atas keterlanjuran dalam persembahan bersama Misha.

“Sangat ‘cringe’ persembahan mereka. Tak perlu pegang tangan… Sebenarnya saya bayangkan dia main gitar dan menyanyi bersama Misha. Ini bukan seperti saya bayangkan,” komen netizen.

Mengulas mengenai isu berkenaan, Naqiu atau Wan Naqiuddin Mohd Najib, 37, mengaku kesilapan yang dilakukan selain memohon maaf atas aksi yang dianggap keterlaluan itu.

Naqiu juga meletakkan semua kesalahan yang diperkatakan netizen sepenuh di atas bahunya.

“Saya minta maaf sangat. Saya bertanggungjawab dan ambil kesalahan itu pada saya. Insya-Allah saya akan pastikan perkara sama tidak berulang.

“Ini libatkan sensitiviti yang tidak sepatutnya berlaku. Saya letakkan kesalahan kepada diri sendiri dan jangan salahkan orang lain,” ujarnya.

Menurut Naqiu lagi, aksi berpegangan tangan dan berpelukan itu dilakukan secara spontan dan tidak dirancang.

Saya bertanggungjawab dan ambil kesalahan itu pada saya. Insya-Allah saya akan pastikan perkara sama tidak berulang.

NAQIU

PESERTA ALL STARS GEGAR VAGANZA

“Ia terjadi secara spontan… Semua tahu persembahan saya ini jenis melebih-lebih dan spontan. Tapi kali ini saya sendiri rasa ia tidak sepatutnya berlaku… Memang salah saya,” katanya.

Untuk rekod, pada minggu keempat pertandingan, Naqiu mendapat kedudukan ketujuh daripada 14 peserta dengan markah sebanyak 65.50 peratus.

Penyanyi Datuk Aishah bagaimanapun tersingkir selepas mendapat markah tercorot iaitu 43.75 peratus.

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply