Tular dakwaan seorang pendakwah menuduh pernikahan Sabri Yunus tidak sah dan dianggap berzina, Angeline Tan Akhirnya bersuara!

Tular dakwaan seorang pendakwah dari Indonesia yang menuduh pernikahan pasangan selebriti Sabri Yunus dan Angeline Tan baru-baru ini tidak sah.

Empunya badan, Sabri telah memberikan respon panjang menerusi hantaran di Facebook sebelum ini di mana dia berkata tuduhan mereka dikira berzina itu sangat berat.

Allah ilhamkan nama isteri, Ardini - Sabri Yunus - Kosmo Digital

Terbaru, isteri Sabri yang ditanya tentang responnya terhadap tuduhan pendakwah itu memberikan jawapan ringkasnya tetapi padat malah cukup sopan pertuturannya.

Kata Angeline, dia tidak mengambil pusing dengan dakwaan itu kerana apa yang penting dua orang wali yang sah di sisi agama telah mengatakan ‘sah’ ketika majlis itu berlangsung.

Aktres itu turut merendah diri berkata dia masih belum tahu banyak perkara tentang hukum hakam dalam Islam namun dia yakin pendakwah tersebut tahu apa hukum memfitnah.

Pernikahan Pelakon 'pi Mai Pi Mai Tang Tu': Sabri Yunus, Angeline Tan Saling Kagumi Budi Pekerti, Berita Gaya Hidup - Beritaharian.sg

Bagi saya, kalau wali sah kata sah maka ianya sah. Dia bukan wali sah kita, jadi apa dia cakap tak sah. Dia orang yang belajar tinggi, dia lebih faham kalau fitnah macam ni apa hukumnya.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply