Ditegur ‘Post’ Gambar Bekas Suami, Tak Sangka Ini Respon Shuhada, Rupanya!

Semalam, kecoh di media sosial selepas Shuhada memuat naik foto bersama bekas suami, Hafidz Roshdi di laman Instagram dan perkara itu telah mengundang kecaman ramai.

Bahkan, pelakon lelaki tersebut turut meminta agar Shuhada atau mesra dipanggil Shu memadam foto terbabit sebelum tindakan lanjut diambil.

Dapat dilihat di laman Instagram Shu, foto terbabit sudah pun dipadam olehnya dan digantikan dengan foto yang baru.

Meninjau di ruangan komen, terdapat seorang netizen menegur wanita tersebut agar tidak menggunakan gambar bekas suami lagi kerana ia sememangnya akan mengundang rasa kurang senang orang ramai, lagi-lagi gambar tersebut mereka kelihatan mesra bersama.

Tidak mendiamkan diri, Shu membalas komen tersebut bagi pertahankan tindakannya memuat naik foto terbabit.

komen

Kata Shu, dia mahu orang ramai fokus kepada perubahan saiz badan, bukan melihat Hafidz yang sedang memegangnya ketika itu.

Sekadar info, Hafidz Roshdi dan Nurul Shuhada sah bercerai talak satu tiga bulan yang lalu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam.

Sumber BN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply