Alif Satar tidak sempat elak kereta CX5 punca kemalangan

KUALA LUMPUR – Polis mengesahkan menerima laporan kemalangan babit selebriti, Alif Satar dengan sebuah kereta di Jalan Sri Hartamas 1, di sini, semalam.

Kejadian pada pukul 4.20 petang itu menyebabkan penyanyi, pengacara, dan pelakon dilapor turut mengalami kecederaan lebam di bahu kiri.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Kuala Lumpur, Superintendan Zulkafli Che Lah berkata, laporan itu diterima pihaknya kira-kira pukul 8 malam.

“Siasatan awal mendapati kemalangan berlaku semasa pelakon berusia 33 tahun yang menunggang motosikal jenis Vespa di lorong paling kiri.

“Sampai di lokasi kejadian, sebuah kereta jenis Mazda CX5 yang berada di kanan telah masuk ke laluan kiri menyebabkan pelakon terbabit mengelak ke kiri sebelum hilang kawalan dan terbabas di bahu jalan,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Terdahulu, pensohor media sosial yang juga usahawan, Wak Doyok berkongsi beberapa keping gambar dalam akaun X miliknya, menunjukkan Alif, terbaring di atas jalan dan diusung menaiki sebuah ambulans selepas terbabit dalam kemalangan.

Dimaklumkan, keadaan penyanyi, pelakon dan pengacara itu tidak membimbangkan, namun perlu ditahan di wad di salah sebuah hospital swasta untuk pemantauan lanjut. – KOSMO!ONLINE.

Sumber Mstar.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply