Akhirnya terjawab kenapa Adira tiba2 boleh teman Bella semasa Aliff Aziz dicekup!

Penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz ditangkap khalwat bersama seorang wanita yang juga merupakan pelakon terkenal di dalam sebuah kondominium mewah. Allahu..

Isteri kepada Aliff iaitu Bella Astillah dilihat hadir di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) dan ditemani seorang wanita yang didakwa Adira Suhaimi telah mengundang perhatian netizen.

Menurut laporan Oh! Bulan, netizen mula pelik apa hubungan Adira dengan Bella sampaikan dia nak temankan.

Pihak portal itu juga ada menghubungi Adira untuk bertanya mengenai hal itu menerusi panggilan dan mesej pesanan ringkas tapi tidak berjawab.

Bukan tu jer, disebabkan kelibat Adira itu netizen terus berteka-teki mengenai hubungan Adira dan Bella sampaikan ada yang mengungkit cerita lama yang membabitkan Datuk Red dengan Ruhainies.

Sebelum ini pernah tular satu video menunjukkan Ruhanies dan Datuk Red berpelukan ketika menaiki eskalator di sebuah pusat beli belah.

Walau bagaimanapun, Ruhanies kemudiannya berkata yang hubungannya dengan Datuk Red sudah berakhir selepas perkara itu diketahui Adira.

Sumber Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply