Siti Hariesa Tak Nafi Adegan ‘Panas’ Dirinya Bersama Zul Ariffin Membuahkan Hasil!

Pelakon wanita kontroversi, Siti Hariesa, mengaku lakonan ‘panas’ dirinya bersama Zul Ariffin merupakan ‘tiket’ yang menjual namanya di bidang lakonan semasa dirinya baru sahaja menjejakkan kaki menjadi pelakon.

Walaubagaimanapun, Hariesa tidak mahu isu itu terjadi lagi memandangkan hal tersebut dikatakan bukanlah sesuatu yang patut dibanggakan. Ia juga telah memberi pengajaran kepada karier aktres ini.

M'sian Authorities To Start Legal Proceedings Against Actor Zul Ariffin Who  Posted 'Steamy' Teaser Of Upcoming Drama - 8days

Publisiti tetap publisiti tapi kalau boleh saya nak elak perkara itu jadi lagi.

Tambahan pula, pelakon drama bersiri Perempuan Itu, mengatakan dirinya telah sedia untuk move on dari kisah silam dan terus berkarya walau dikecam oleh ramai orang.

Apabila ditanya jika dirinya terima untuk digandingkan bersama Zul Ariffin lagi, Hariesa hanya mampu membiarkan masa yang menentukan. Lagi pula, dia juga terbuka untuk bekerjasama dengan aktor lelaki yang lain.
Siti Hariesa Akui Tidak Menyesal Lakon Babak Intim Bersama Zul Ariffin |  Hot FM

Kalau ada job berlakon bersama pelakon lelaki yang dah berkahwin, saya akan hati-hati. Berlakon tetap kerjaya saya.

Elak dilabel penyondol, aktres ini menafikan kemungkinan di mana dia akan terjebak dengan cinta lokasi bersama suami orang. Katanya, lebih baik untuk mencari pasangan di luar karier lakonan.

Sebelum ini, Hariesa pernah menjadi bualan netizen apabila babak intim dalam teaser dramanya bersama Zul Ariffin melampaui batas.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply