Noor Nabila Tiba2 Kongsi ‘Video’ Sharnaaz Ahmad, Rupanya Ini Sebab Dia Berani Buat Mcm Tu

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan oleh kakak selebriti terkenal iaitu Noor Nabila yang merupakan kakak kepada Neelofa menjadi perhatian netizen

Apabila beliau berkongsikan keratan video bekas suami beliau yang merupakan seorang pelakon yang dikenali ramai iaitu Sharnaaz Ahmad dan hal tersebut mengejutkan para netizen kerana Noor Nabila masih berani berkongsikan rakaman tersebut.

Walaupun telah mempunyai suami yang baru iaitu Engku Emran hasil perkahwinan beliau dan Sharnaaz, mereka mempunyai cahaya mata iaitu Jebat Jaydenn yang kini digemari ramai dengan celoteh yang sangat melucukan dan celoteh si cilik tersebut dikongsikan oleh ibu dan bapanya sendiri.

Pencer4ian bukan lah satu penghlang untuk mereka untuk membesarkan anak tunggal mereka. Mereka ingin membesarkan Jayden dengan penuh kasih sayang dan memberi perhatian penuh kepada anak lelaki mereka.

Walaupun tidak membesar dalam satu rumah, para netizen begitu teruja cara mereka yang proaktif dalam menjaga anak mereka dengan begitu baik sekali.

Baru baru ini, Noor Nabila berkongsikan rakaman Sharnaaz bersama anak mereka di sebuah arked permainan dan hal tersebut mengejutkan semua kerana beliau masih berani dan begitu tekad berkongsikan gelagat comel bapa dan anak tersebut.

Video:

Namun segelintir netizen merisaukan keadaan suami baru beliau yang berada di sisi beliau.

Namun Noor Nabila menyatakan bahawa ini cara beliau dalam membesarkan anak saya dan cara yang paling berk3$an adalah saya harus berbaik dengan bekas suami beliau walaupun beliau mempunyai suami dan suami bersetuju dan hormat keputusan beliau.

Gelagat bapa dan anak yang dikongsikan oleh noor Nabila itu meraih lebih 1 juta tontonan kerana adegan mereka begitu melucukan dan membuatkan ramai terhibur.

Komen Netizen:

@tiara:salute nabila, walaupun dah takda apa tetap dgn fikiran matang bebaik dgn exhusb demi anak. Siap post lagi weh, im pretty sure, Nabila’s husb juga.

@Erynn Shazmin:you guys punya co-parenting mmg terbaik. respect!

@Ftnfrhnoo:Comelnya. Even tak duduk bersama, tpi still dpt kasih sayang dan layanan balance dari ibu and ayah.

@Yaya Azman:Bila anak dgn bapak ni jadinya. Bila dgn mak di tatang kene gigit nyamuk pun tk leh hahaha.

Gaya Sharnaaz yang bersahaja dlama melayani karenah Jayden tersebut membuatkan para peminat menyatakan bapa dan anak tersebut mempunyai banyak persamaan dan tahu cara untuk berhibur.

Apa apa pun ramai mendoakan yang terbaik buat mereka agar sentiasa sukses dan dapat membesarkan Jebat Jayden dengan begitu baik dan sihat.

Sumber RS7

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply