Lepas keluarga buat lap0ran polis, terbaru anak pengasas Dnars Skincare dedah sesuatu mengejutkan tentang bapa tiri dia

NAK pengasas pr0duk kecantikan Dnars Skincare, AIIahyarham Faziani Rohban iaitu Irdina Hakim Jasman telah membuat klip vide0 yang mengejutkan warga maya di laman TikT0k, baru-baru ini.

Menerusi klip vide0 berdurasi 11 saat itu, Irdina memaklumkan bahawa kehidupan keluarganya tunggang langgang selepas kematian ibunya sejak tiga tahun lalu.

Dalam klip vide0 tersebut juga, anak kedua AIIahyarham itu menceritakan pengkhianatan ayah tiri yang membuang mereka tiga beradik, malah abang sulungnya juga dimasukkan ke penjara.

Gadis itu juga menceritakan dia turut dihalau dari rumah milik ibu mereka selain adiknya tidak mendapat penjagaan yang sewajarnya.

Sedar keadaan tidak sama seperti waktu AIIahyarham ibu masih ada, gadis itu mendakwa mengetahui bapa tiri sebenarnya menjalinkan hubungan dengan ‘skandal’ yang kini merupakan isteri barunya ketika arwah masih hidup.

“At the end, dapat tahu bapa tiri sk4ndal dengan bini baru dia daripada (sejak) Mami hidup. Betul orang cakap.. kebaikan belum tentu dibalas kebaikan,” ujarnya.

Terdahulu, kemalngan berlaku pada bulan Ramadan itu menyebabkan AIIahyrham Faziani ma.ut di lokasi kejadian, manakala suaminya mengal4mi kecederaan.

Rata-rata netizen menzahirkan perasaan terkejut dan simpati nasib yang menimpa tiga beradik itu, selain menyokong agar kes kematian AIIahyarham disiasat.

Semalam, media melaporkan, keluarga AIIahyarham Faziani membuat lap0ran p0lis bagi menuntut siasatan lanjut dilakukan terhadap kematian AIIahyarham selepas tiga tahun kematian pengasas pr0duk berkenaan.

Ahli keluarga AIIahyarham ketika dihubungi mengesahkan membuat lap0ran p0lis bagi menuntut siasatan lanjut terhadap kematian AIIahyarham yang disyaki ada unsur lain.

“Kami mengesyaki kematian AIIahyarham bukan disebabkan kemalangan semata-mata sebaliknya ada unsur lain yang menyebabkan kami tampil membuat lap0ran p0lis.

“Susulan lap0ran dibuat, saya juga sudah memberi keterangan kepada pihak p0lis hari ini dan kami berharap pihak berkuasa dapat menjalankan siasatan,” katanya.

Meninjau di ruangan komen hantaran vide0 berkenaan, ramai yang bersimpati atas yang apa yang dilalui oleh anak-anak arwah selepas kehilangan ibu tersayang dan ada juga mendakwa barangkali apa yang berlaku kepada arw.ah berpunca daripada bapa tirinya juga.

Sumber: MP | IG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply