Cubaan Shuk Merayu Untuk Pertahankan Rumah Tangga, Sekali Jawapan Sera Buat Shuk Terkedu

Petaling Jaya – “Aku bukan j.odohnya. Aku titipkan dia, lanjutkan perjuanganku, semoga dipermudahkan segalanya”.

Demikian luahan pelawak Shuk Sahar menerusi video yang dimuat naik di laman sosial seperti berada di sebuah m.ahkamah bersama peguam pagi ini.

Mengenakan kemeja hitam dan bersongkok, video itu seolah-olah memberi bayangan terkini tentang status rumah tangganya dengan isteri, Rossa Sera yang sedang berg.olak.

Bagaimana pun usaha untuk mendapatkan Shuk tidak berjaya apabila mesej dan panggilan tidak dijawab. Pasangan itu buat masa ini belum memberikan kata p.utus mengenai status rumah tangga mereka yang menjadi persoalan umum.

Selepas ke mahkamah semalam, Sera juga ada muatnaik perbualan dengan Shuk.

Ruangan komen dibanjiri dengan kata-kata netizen mempersoalkan ti.ndakan pelawak dan pengacara itu yang c.urang terhadap Sera.

Pilihan di tangan kau Syuk, bukan Serra, kau ada pilihan untuk setia, untuk diberi dan dibuka rezeki seluasnya, tempat melampias n.afsu yg halal.

Tak nak komen apa-apa t.akut jadi kat diri sendiri yang penting doakan baik baik semoga Allah permudahkan urusan kita jangan kita mudah menilai.

Macam se.dih pula tengok kau dik. Sayangnya isteri dia cantik. Jodoh, ajal ketentuan ilahi. Semoga kau akan menjadi insan yang lebih baik dik.

“Bersyukur la dengan setiap nikmat rezeki yang Allah bagi. Bila dia nak ambil semula sekelip mata saja semua boleh hilang. Terus kuat dan belajar dari kes.ilapan,” komen beberapa netizen.

Rossa muncul menerusi program MeleTOP menjelaskan hubungan mereka sudah menemui noktah dan sudah mengambil keputusan terbaik untuk kedua-dua belah pihak, pada Selasa lalu.

Kami masih berhubung tetapi hanya kerana anak-anak sahaja.Kami juga sudah berbincang untuk mengambil keputusan terbaik untuk masa depan.

Sampai satu tahap saya rasa tidak boleh maafkan dia lagi kerana itu hanya akan menya.kiti diri sendiri. Bagaimana saya hendak bahagiakan orang lain kalau saya sendiri disa.kiti. Cukuplah sampai di situ sahaja, mungkin saya tidak mampu bahagiakan dia,” katanya.

Reaksi Terbaru dari Rossa

“Take care Shuk, jaga diri baik-baik” Sera

Terdahulu, Sera atau Rossalennah Natassyiah Asshaferah sebelum ini pernah mend.edahkan sudah memfailkan c.erai terhadap Shuk pada November tahun lalu.

Pasangan berkenaan mendirikan rumah tangga pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Nur Qurratu Ain, 5 dan Nur Assyifatu Aimi, 2 tahun.

Sumber: HM | IG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply