Baru Je Awie S0und, Sekali AIiff Syukri Cakap Nak Berduet Dgn Siti Nurhaliza Pulak

Saya berharap dapat berduet dengan Siti Nurhaliza.”

Demikian kata-kata penuh yakin usahawan kntr0versi Datuk Seri AIiff Syukri, 35, yang mengimpikan untuk berduet dengan Datuk Seri Siti Nurhaliza pula.

Biarpun menyedari dirinya dikec4m tidak boleh menyanyi dan didakwa sebagai per0-sak industri hiburan tanah air oleh ntizen, namun ia langsung tidak melunturkan semangatnya.

AIiff atau nama sebenarnya AIiff Syukri Kamarzaman yang mendkwa dirinya penyanyi nombor satu Malaysia kerana sentiasa ‘trending’ di YouTube berkata, Siti adalah penyanyi wanita yang amat diminatinya.

” Kalau beliau (Siti Nurhaliza) lihat video ini, mungkin impian saya akan tercapai.

” Bagi saya, tak ada lagu saya yang tak ‘trending’ walaupun saya juga tak dapat sebarang anugerah,” katanya.

Nak berduet dengan Awie jugak

Dalam masa sama, AIiff juga teringin berduet dengan Datuk Awie walaupun penyanyi Wings itu turut ‘menghent4m’nya dalam satu temubual, baru-baru ini.

” Saya minat lagu dia sebab dulu saya suka ‘feeling’ macam Ziana Zain,” katanya yang turut menyimpan impian berduet dengan Datuk Jamal Abdillah dan Anuar Zain.

AIiff berkata, walaupun orang mengata, kec4m, m4ki dan menc4ci dirinya, tetapi lagu ‘trending’ di YouTube diperoleh itu asli kerana dia tidak membayar walau 10 sen pun kepada YouTube kerana jumlah tontonan di platform digital itu tak boleh dibeli.

Orang kata suara saya macam itik, saya tetap nombor satu

” Saya berdiri ‘stand alone’ walaupun banyak selebriti keluarkan lagu, macam-macam cerita keluar, saya nombor satu.

” Ini membuktikan suara saya ada ‘value’, walaupun ada orang kata suara saya macam itik, suara macam lembu.

” Namun, Alhamdulillah, terima kasih kepada semua peminat saya yang setia bersama saya daripada satu lagu sampai 10 lagu dan saya juga ada dapat ‘offer’ untuk buat persembahan,” katanya.

Dalam pada itu, AIiff turut mengakui suaranya kurang sedap ketika menyanyi ‘live’.

AIiff berkata, dengan tawaran persembahan diperoleh itu, dia semakin percaya bahawa dirinya mempunyai aura seorang artis walaupun tindakan menghasilkan single setiap tahun sekadar memenuhi minatnya untuk menjadi penyanyi.

AIiff Syukri balas kenyataan Awie

Terdahulu, menerusi satu perkongsian vdeo, AIiff Syukri dilihat telah menjawab pertanyaan ntizen berhubung kata-kata Awie yang dipercayai merujuk kepadanya.

Kata AIiff, beliau tidak kisah apa yang diperkatakan oleh Awie (bercakap pun tak sedap, apa lagi menyanyi) dan mengatakan beliau mempunyai peminat tersendiri.

” Dato’ Awie cakap suara saya tak sedap. Macam ni lah Dato’ Awie saya nak jawab balik.

” Allah bagi Dato’ Awie suara sedap, suara saya mungkin kurang sedap tapi saya ada peminat saya tersendiri.

” Jadi terima kasihlah kalau Dato’ Awie perIi saya ke, hi-na saya ke, saya okay..saya taknak balas apa-apa.

” Bagi saya, saya ada peminat tersendiri..saya rekod lagu ini sendiri, saya takde paksa orang untuk mendengar lagu saya.

” Kamu nak dengar, kamu dengar..takde msaIah kalau kamu nak menghi-na saya ke, mengec4m saya ke.. takde msaIah sebab lagu saya, saya buat sebab saya suka.

” Lagu saya tak keluar kat TV dan saya tak mitak duit orang, jadi saya taknak gadvh2 dengan orang.

” Hidup ni biar orang hi-na dik, kita jangan bergadvh dengan orang.. peminat-peminat saya kat luar sana banyak dik nak dengar suara saya.

” Kamu taknak dengar saya takde msaIah..paham??” Itu jer saya nak cakap..” luah AIiff.

Sumber:hmetr0.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply