“Mizznina tu dgn awak mcm langlt dgn bumi”Puteri Sarah Jawab Dkwaan Sengaja Seb4r Alb Suami

Pelakon Puteri Sarah Liyana tidak mel4tah apabila ada segelintir pihak yang cuba membandlngkan isv rumah tangganya dengan selebriti lain seperti Mizz Nina..

Tidak beng4ng dengan dkwaan yang dilemp4rkan, Puteri Sarah berpendapat, orang luar boleh katakan apa sahaja mengenai isv rumah tangganya kerana hak bersuara itu adalah hak maslng-maslng.

Namun, setiap pendapat yang dikeluarkan oleh netlzen haruslah tidak berlebihan sehingga mengnggu dirinya.

Perjalanan k3s memndangkan aktres berkenaan hanya akan mengambil tlndakan terhadap apa yang terjadi melibatkan rumah tangganya sahaja..

“Orang luar boleh katakan apa sahaja. Saya tidak akan halang. Saya tak nak mrah. Saya tak ada nak hlang ke apa. “Lagipun, semua orang ada pendapat masing-masing.

Cuma jangan lebih-lebih. Saya cuma take acti0n dengan apa yang terjadi pada saya sekarang.

Itu sahaja,” katanya dalam temu bual bersama Mel0di TV3. Sementara itu, Puteri Sarah juga menegaskan, cara ‘move on’ setiap manusia itu berbeza dan baginya, tindakan mhkmh adalah yang paling baik bagi menang4ni k3s rumah tangganya ini.

“Ya, setiap orang itu lain, saya rasa saya nak m0ve on tapi cara m0ve on saya lain. Dan cara m0ve on orang lain juga lain. Tapi kalau saya, saya nak take acti0n.

“Tindakan ni bukan sahaja nak bagitahu kat orang, tapi didik juga netlzen di luar sana yang mana yang teraniaya macam saya dan mereka pun boleh buat macam saya.

Tapi kalau nak diam saja… itu terpul4ng. Macam saya, saya bertindak…” jelasnya. Tidak bengang dengan dkwaan yang dilemp4rkan, Puteri Sarah berpendapat, orang luar boleh katakan apa sahaja mengenai isv rumah tangganya kerana hak bersuara itu adalah hak maslng-maslng.

Namun, setiap pendapat yang dikeluarkan oleh netlzen haruslah tidak berlebihan sehingga mengnggu dirinya dan perjalanan k3s memandangkan, aktres berkenaan hanya akan mengambil tlndakan terhadap apa yang terjadi melibatkan rumah tangganya sahaja.

“Orang luar boleh katakan apa sahaja. Saya tidak akan hal4ng. Saya tak nak mrah. Saya tak ada nak halang ke apa. “Lagipun, semua orang ada pendapat maslng-maslng.”

penyanyi Noh Salleh akhirnya mengesahkan perkahwinan 11 tahun dibina bersama Mizz Nina sudah berakhir.

Mengumumkan perkara itu menerusi Instagram pada malam Khamis, Noh, 37, menjelaskan keputusan bercer4i itu dibuat selepas mengambil kira pelbagai perkara dengan teliti sebelum mereka bersetuju membawa haIuan masing-masing. “Saya dan Nina ada pengumuman penting untuk dibuat.

“Selepas banyak berfikir dan membuat pertimbangan dengan teliti, kami berdua telah bersetuju untuk membawa halvan masing-masing,” katanya. Bagaimanapun, Noh tidak mendedahkan tarikh sebenar mereka bercer4i. Pada petang Khamis, media melap0rkan pasangan itu bercer4i tal4k satu dengan lafaz dibuat di Mhkmh Rendah Syarlah Gombak Timur pada 3 Ogos 2022.

Sumber:- Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply