Bakal Tamatkan ZamanJandanya? Erra Fazira Trlepas Cakap Sesuatu, Semasa Hadir Dimajlis Sama Bkas Suaminya

“Saya tak nak ‘single’,” kata penyanyi dan pelakon terkenal, Erra Fazira, 48, yang memberi bayangan masih ingin hidup berpasangan. Ia susulan penyanyi Ziana Zain yang secara berseloroh meminta Erra untuk kekal solo ketika membuat persembahan pada majlis perkahwinan pakar pelaburan saham, Datuk Dr Mohd Nazri Khan Adam Rasol Khan dan Datin Tuan Nor Ernie Rossmeris Tuan Zahari di sini, malam tadi.

Erra berkat, dia menyerahkan soal jodoh itu pada ketentuan Allah SWT. Pada majlis itu, Erra hadir ditemani anaknya, Engku Aleesya dengan berpakaian sedondon warna hitam. Aleesya ketika ditanya sama ada dia bersetuju ibunya kembali hidup berdua, dia spontan menjawab tidak. Dalam masa sama, Erra berkongsi turut mendapat jemputan ke majlis perkahwinan rakannya, Shahir Zawawi baru-baru ini.

“Alhamdulillah, dia dah selamat diijabkabulkan dan menjadi suami orang. Semoga berkekalan hingga ke jannah. Minta maaf saya tak dapat hadir. Ada jemputan, tapi saya tak dapat hadir sebab ada urusan kerja,” katanya. Susulan sebelum ini kata erra, “Saya ada menghubunginya sebaik saja menerima perkhabaran gembira itu. Saya mengucapkan tahniah kepadanya,” kata penyanyi dan pelakon, Erra Fazira, 48, mengenai berita sahabatnya yang juga penyanyi.

Shahir Zawawi yang bakal menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi. Erra berkata, dia masih mengekalkan hubungan baik dan berkomunikasi dari semasa ke semasa dengan bekas kekasihnya itu. Erra berkata, dia juga yakin Shahir sendiri sudah bersedia untuk melayari alam rumah tangga. “Semestinya saya teruja dan gembira apabila terbaca berita gembira itu. Lantas saya terus menanyakan kepadanya dan dia menceritakan sepenuhnya kepada saya.

“Saya masih mengekalkan hubungan baik dengan rakan-rakan lama, yang mana biarpun tidak berjodoh, namun tidak bermasam muka. Apabila mendengar khabar baik mereka, semestinya kita turut gembira,” katanya. Biarpun tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai hubungan cintanya, Erra atau nama sebenarnya, Fazira Wan Chek mengakui rapat dan baik dengan Shahir sebelum ini.

Engku Emran, Nabila & Erra Hadir Di Majlis Sama, Reaksi Aleesya pula buat Ramai Trsentuh

Sejak beberapa bulan lalu, rumah tangga yang dibina oleh kakak kepada Neelofa iaitu Noor Nabila dan juga suami, Engku Emran sempat menjadi bualan ramai. Mana taknya, foto-foto pasangan tersebut di media sosial dilihat seperti sudah pun dipadam menjadikan ada yang menyangka berlakunya keretakan dalam perkahwinan.
Biasalah dalam perkahwinan ada up and down.

Tengah geram, tak buat apa archive je. Walau bagaimanapun, semua gosip liar tersebut akhirnya ditepis semalam selepas kedua-duanya dilihat sama-sama hadir ke sebuah majlis perkahwinan seorang pakar saham terkemuka. Ketika ditemui pihak media, Nabila sempat menjelaskan tindakannya padam gambar sebelum ini adalah kerana sedang merajuk dan geram dengan suaminya. Satu video 1001 kisah kehidupan.

Di majlis tersebut juga, bekas isteri serta anak kepada Engku Emran iaitu Erra Fazira dan juga Engku Aleesya turut ada bersama. Namun sebuah rakaman daripada rakan media yang sempat tular di TikTok ini malah memaparkan satu situasi yang cukup awkward. Remaja tersebut yang duduk di meja bersama ibunya seakan-akan mempunyai reaksi sedih ketika si ayah dan juga ibu tiri berjalanan beriringan di belakang.

Nampak disitu Aleesya sedih macam Erra dulu-dulu dalam cerita Sembilu…Ada maksud yang tersirat di situ ya. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen kagum dengan Erra sendiri apabila terlihat cukup kuat sejak dari dulu lagi. Dalam pada itu, ramai juga berharap Engku Aleesya juga akan menjadi seorang yang tabah seperti ibunya juga. “Sedih tgk muka aleesya.….. Semoga kamu kuat yea nak…Erra mmg steady respect kat Cara dia yg tenang”

“Nmpak disitu aleesya sedih mcm erra dulu2 dalam filem sembilu” “kalu aku jadi erra tak datang la bawak anak duk um makan maggie lagi bahagia” “nampak tak mata Erra Fazira tengok sapa” “yg aku nmpk erra n ank dia yg tgh duduk dan fikir bila nk mkn.xde kna mngena ngan yg tgh berjalan menuju ke pelamin dan yang diatas pelamin.erra dan anknya cantik”. Sumber kisah dunia.

Sumber :- Hmetro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply