Serba Tak Kena! Ramai Kritik Foto Bilal Baring, Tak Sesuai Dimuat Naik

Boleh dikatakan hampir setiap dua minggu kisah anak Neelofa, Muhammad Bilal dibualkan orang ramai gara-gara sudah terlalu lama menanti untuk melihat wajah bayi tersebut.

Mungkin sudah ‘jemu’ dengan tindakan selebriti popular itu, segelintir warganet tiba-tiba mengecam foto terbaharu Bilal yang dilihat sedang berbaring dengan permainannya.

Memetik laporan Cari Forum, seperti biasa foto tersebut memaparkan sipi-sipi wajah Bilal tetapi posisi bayi berusia lapan tahun itu menimbulkan rasa kurang senang orang ramai.

Berdasarkan komen, terdapat individu seolah-olah memerli bekas pengacara MeleTOP itu kononnya mengambil berat mengenai penyakit ain’ tetapi tidak soal ancaman pedofilia.

Ain’ dia takut, pedo dia tak takut?

Terdahulu, selebriti berusia 33 tahun tersebut ada memuat naik sekeping foto bersama anak sulungnya itu di laman Instagram sehingga menerima hampir 232,000 tanda suka warganet.

Untuk rekod, Neelofa atau nama penuhnya Noor Neelofa Mohd Noor mendirikan rumah tangga dengan pendakwah bebas Haris Ismail pada 27 Mac tahun lalu.

Sabarlah ya semua! Kalau tak puas hati, jangan sampai memberi kata-kata makian. Neelofa pasti akan mendedahkan wajah anaknya satu hari nanti.

AdaSatu K0men PaduDari Pminat TarlkPrhatian Netlzen Masa NeelofaTnjuk Gmbar BaruBilal

Meski anak sulungnya sudah menc.ecah usia hampir sembilan bulan, namun sehingga ke hari ini, selebriti popular Neelofa Mohd Noor masih belum mend.edahkan wajah penuh Muhammad Bilal kepada umum.

Nama si cilik popular, Muhammad Bilal sekali lagi menjadi buah mulut ramai selepas selebriti terkenal, Neelofa berkongsi foto anaknya itu dalam Instagram hari ini.

Berbeza dengan perkongsian sebelum ini, Neelofa atau nama sebenarnya, Noor Neelofa Mohd. Noor, 33, tidak lagi menggunakan sebarang e.moji untuk menutup wajah putera sulungnya itu.

“Okey Bilal, ummi akan berada di rumah hari ini,” tulis bekas pengacara Nona itu ringkas.

Selain itu, walaupun hanya menampakkan bahagian sisi kanan wajah Bilal, rata-rata netizen tetap berasa teruja.

Bagaimanapun, terdapat juga netizen yang menzahirkan kekecewaan kerana masih tidak dapat menatap wajah Bilal.

“Boleh kempunan nak tunggu Neelofa d.edahkan wajah anaknya,” kata seorang penggunaInstagram.

“Masya-Allah comelnya. Walaupun hanya daripada bahagian tepi, seperti anak patung!” komen seorang lagi netizen.

Satu Komen Tarik Perhatian

Malah, ada dalam kalangan netizen juga turut berharap Neelofa agar segera berkongsi wajah Bilal untuk tatapan mereka.

“Kenapa Neelofa tak tunjuk muka Bilal dari lahir sampai sekarang? Bayangkan mana peminat yang dah sampaiajal, sampai ke sudah tak dapat tengok. Saya sendiri pun selalu intai nak tengok betapa comelnya Bilal, tetapi tak nampak pun. Ibarat menunggu buah yang tak g.ugur,” komen seorang peminat Neelofa.

Komen yang ditinggalkan itu mendapat perhatian ramai, yang mana mereka meminta agar menghormati keputusan bekas pengacara MeleTOP itu.

Sejak bulan lalu, Neelofa dilihat semakin terbuka dan kerap berkongsi foto gelagat Bilal dalam Instagram.

Untuk rekod, Bilal yang merupakan anak pasangan p.opular Neelofa dan penda.kwah bebas, Haris Ismail dilahirkan pada 29 Januari lalu.

Sejak dilahirkan, Neelofa dan Haris mengambil pendekatan untuk tidak berkongsi wajah anak mereka kepada umum bagi mengelakkan sebarang p.enyakit ain.

Sumber: Cari Forum , Instagram Neelofa

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply