“Fanatlk Betul Kau Dengan Aku Sampai Gambr Tldak Berpakaian Pun Ada..” Bekas isteri Dai Farhan Serabvt Dengan individu ini

BEKAS isteri kepada pendakwah bebas Da’i Farhan iaitu Dr Erin tidak gentar berdepan ugutan seorang wanita yang ingin menyebarkan gambar bogelnya. Wanita yang menggelar dirinya sebagai ‘tebuan’ itu dipercayai merupakan teman wanita kepada salah seorang bekas suami Dr Erin selepas berkhawin dengan Da’i Farhan. Berikutan itu, Erin atau nama sebenarnya Noorainul Naqim Mohd Radzi, 42, menegaskan dia tidak teragak-agak untuk mendedahkan ramai lagi individu yang telah memburukkan namanya.

“Kau cakap ada gambar tanpa pakaianaku. Tak payah nak ugut-ugut, dedahkan je! Aku pun nak tengok gambar aku tu. “Fanatik betul kau dengan aku sampai gambar bogel pun ada. Sebab tiada lagi lelaki dapat gambar tanpa pakaian aku. Korang memang terlalu taksub dengan aku eh? “Walau apa pun orang nak judge seburuk sehina apa pun saya selepas ini, I don’t give a damn. Banyak lagi aku nak dedahkan. Semua orang yang memburukkan aku selama dua tahun ini akan aku dedahkan,” katanya.

 

Erin berkongsi mengenai perkara itu menerusi beberapa perkongsian di laman Instagram miliknya. Sementara itu, Erin memberitahu dia sudah memutuskan hubungan dengan lelaki berkenaan selepas mendapat tahu wanita ‘tebuan’ itu merupakan kekasih kepada bekas suaminya itu. Malah, dia juga menafikan dakwaan kononnya menggunakan ilmu sihir untuk memikat lelaki.

“I dapat tahu kau tu girlfriend dia, I terus blah (putus). Dah dekat setahun I putus dan muka dia pun I dah tak ingat. “Kalau betul I ada pakai ilmu santau nak minta tolong ustaz tengok kat mana masalahnya. Kenapa lelaki tak ikut cakap I? Semua jodoh tak boleh ikut kata pun,” ujarnya. Sementara itu Erin juga mendedahkan dia tidak lagi bersama lelaki berasal dari Sabah seperti mana yang pernah diperkatakan sebelum ini.

“Wahai netizen Malaysia, memang saya kahwin banyak kali, tetapi suami pertama dah arwah (meninggal dunia), jadi saya tak boleh sentuh. Laki kedua sebab dia ambil ice (d4dah), pukul saya sampai cedera dan tak mahu kerja. “Ketiga saya pisah dengan dia sebab dia gay. Lepas itu laki kaki betina dan kaki pukul. Lepas tu Paan (Da’i Farhan). Kemudian boyfriend ‘tebuan’ ni dan lepas itu yang Sabah,” jelasnya.

Untuk rekod, Erin berkahwin dengan Farhan di Mekah pada November 2019. Mereka bercerai pada April 2020 ketika Erin sedang hamil dan keguguran ketika usia kandungan dua bulan.

Sumber :- inforentasmalaysia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply