“Nampak ramai minum air sikit dalam gelas” peluk lelaki sambil menari, Emma Maembong asyik party di keIab malam!

Nama Emma Maembong rasanya tidak perlu diperkenalkan lagi. Baru-baru ini, dia telah berkongsi video menunjukkan style rambut barunya apabila memotong pendek rambut panjang yang biasa menjadi identiti pelakon kelahiran Terengganu itu.

Menari peluk siapa tu?

Namun begitu, menerusi beberapa perkongsian yang dibuat oleh selebriti Fara Mendoza di aplikasi TikTok, dapat dilihat Emma sedang berhibur di sebuah lokasi dipercayai kelab malam bersama beberapa lagi individu yang dikenali di media sosial.

10 tahun dah bersahabat

Emma dilihat sedang menari sambil memeluk seorang lelaki di hadapannya bersama beberapa lagi kenalan yang turut asyik menggerakkan badan mengikut alunan muzik.

Dalam pada itu, Fara Mendoza turut berkongsi gambar bersama Emma dengan kapsyen menghargai persahabatan mereka yang sudah menjangkau usia 10 tahun.

Suami pun ikut lepak sama

Difahamkan, Emma hadir ke tempat tersebut bersama suaminya dan masing-masing berkumpul serta berhibur dengan tema warna baju hampir sama iaitu putih.

Dalam perkongsian yang lain pula, foto Emma dan rakannya bergambar bersama turut menjadi persoalan netizen apabila suami kepada selebriti itu memeluk pinggang Fara Mendoza.

“Kongsi suami ke?”

 

Setakat ini, video yang dikongsikan tersebut telah mendapat tontonan lebih daripada 70,000 viewers di aplikasi TikTok.

Emma Maembong atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Ismail  sememangnya berkawan rapat dengan Fara Mendoza serta pasangan usahawan iaitu Datuk Addy Kana dan isterinya, Datin Alyaa Syuhaila apabila kerap terlihat bersama dalam beberapa majlis sebelum ini.

“Lain Terus, Apa Punca?” Penampilan Terkini Emma Maembong Jadi Bualan Netizen

NAMA pelakon Emma Maembong menjadi perhtian netizen selepas tampil gaya rambut baharu dengan potong pendek sehingga terlihat lebih muda.

Emma atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Ismail, 30, memuat naik video yang memaparkan perubahan rambutnya yang panjang paras bahu menjadi pendek di bawah paras telinga.

Menerusi video yang dimuat naik Emma di Instagram itu dapat dilihat pelakon berkenaan begitu gembira dengan gaya rambutnya yang baharu.

Emma kelihatan lebih segar dengan potongan rambut pendek.

Peminat pelakon itu turut memuji kecantikan pelakon berkenaan dengan potongan rambut berkenaan yang dilihat semakin muda namun ada juga yang berpendapat bahawa Emma lebih manis berambut panjang.

“Nampak muda la Emma, tapi rambut panjang buat Emma nampak lebih sweet.

“Ada drama baru ke sampai ptong rambut pendek ni? Tapi cantik betul.

“Ada anak memang akan ptong rambut pendek, mesti dia rimas dengan rambut gvgvr,” antara komen netizen.

Sebelum ini, penampilan Emma sememangnya sentiasa menjadi netizen terutama berhubung isu pemakaiannya.

Emma juga pernah dilanda kontroversi apabila membuat keputusan untuk membuka tudung selepas beberapa keping foto tidak berhijab tular di media sosial spada tahun 2019.

 

Sumber :- Fara Mendoza / Ohmm / mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply