TAMPIL BERHIJAB DI PERTUNJUKAN FESYEN, NASHA AZIZ TERIMA PUJIAN DAN DIA TERUS TERIMA PINANGAN

Kemunculan pelak0n Nasha Aziz di pertunjukan fesyen Munaw.wareen telah memberi aura luar biasa pada pengunjung yang hadir.

Nasha sebagai m0del untuk jenama itu tampil menggayakan rekaan jubah khas r0na hijau zamrud bertatahkan jemeki sebagai perincian pada bvsana.

Tampil berhijab

Ketika ditemui 0h.Bulan, aktres berumur 51 tahun ini menyatakan ini adalah kali pertama dirinya menjadi m0del muslimah sepanjang terlibat dalam bidang peragaan sejak 1989.

Kata Nasha atau nama sebenarnya Noraishah Abdul Aziz , dia bersyukur kerana masih mendapat kepercayaan untuk beraksi s0l0 di pentas yang gah.

Saya ber.syukur dengan rezeki yang Allah SWT bagi dan berterima kepada pihak Munawwareen terutamanya Datin Aliza Abu Bakar kerana memberi kepercayaan kepada saya.

Saya hanya melakukan tugas dengan sehabis baik apabila diberikan tanggungjawab. Apa sahaja rezeki yang datang, saya terima.

Bagi saya, dalam apa sahaja yang kita lakukan, buatlah sepenuh hati. Hargailah setiap momen, kreativiti, keindahan dan usaha masing masing.

Nasha berkata demikian ketika ditemui pada pertunjukan fesyen Munawwareen di H0otel Shangri-La Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Pertama Kali Berhijab Di ‘Fashion Show’, Nasha Aziz Terima Pinangan Munawwareen

 

Sempurnakan Hijrah Cinta

Semen.tara itu, pengasas jenama fesyen Muslimah Munawwareen iaitu Datin Aliza Abu Bakar berkata dia memilih pertunjukan fesyen Muslimah gilang  gemilang sebagai platf0rm untuk menyebarkan dakwah.

Sebenarnya semua orang boleh buat pertunjukan fesyen, tetapi untuk fesyen Muslimah sangat memberi makna besar untuk diri saya.

Saya tidak pandai ber.dakwah, jadi saya rasa dengan menghasilkan sebuah jenama Muslimah, ia sedikit sebanyak dapat menyalurkan dakwah itu sendiri dalam pemakaian seseorang.

Landasan syariah

Menurut Aliza, asas setiap rekaan Munawwareen adalah untuk memelihara aurat wanita dengan sempurna dan variasi pakaian jenama berkenaan direka dengan potongan longgar dengan pemilihan fabrik yang tidak menampak.kan bentuk badan pemakai.

Terdapat banyak pakaian Muslimah yang dipasarkan tetapi konsep ‘muslimah sejati’ itu tidak sepenuhnya dipraktikkan. Munawwareen mahu dikenali dengan identiti f3syen Islamik yang berusaha mengikuti landasan Syariah.

Sekarang kita dapat lihat lebih ramai wanita bijak bertesyen meskipun menutup aurat dengan sempurna. Jadi Munawwareen ingin menjadi sebahagian daripada gerakan fesyen Islamik yang sentiasa menampilkan rekaan rekaan segar serta mengikut arus semasa tapa mengetepikan kewajipan memelihara aurat.

Munawwareen turut melancarkan lagu rasmi jenama berjudul Munawwareen, ciptaan sepenuhnya Hafiz Hamidun dan didendang.kan penyanyi hebat, Ernie Zakri.

Sebanyak 21 rekaan dengan jumlah 36 pakaian dipentaskan dan kesemuanya akan dilancarkan secara berperingkat bermula Oktober 2022 sehingga Mac 2023.

Antara koleksi yang dipentas.kan telah mula dipasarkan dan boleh didapati di laman web rasmi di munawwareen atau Sh0pee Munawwareen HQ, dan juga pembelian di butik yang akan membuka pintu secara rasmi di Putrajaya pertengahan Okt0ber 2022.

Pasti Takkan Jumpa Gambarnya Berbkini, Kini Nasha Aziz Tampil Dedah Rahsia Bertahan Dalam Dunia Model

Sebelum ini, sekali lagi aksi Nasha Aziz diatas pentas peragaan menjadi bualan orang ramai. Melihat di media sosial, ramai yang berkongsikan video dan gambar Nasha Aziz yang terbaru.

Dipilih Menjadi Muse Jenamah Muslimah

Semua sedia maklum, melangkah sahaja Nasha Aziz di atas pentas, pasti akan ada yang kagum dengan persembahan yang diberikan ketika memperagakan pakaian. Baru-baru ini, dia menghadiri pertunjukan fesyen Muslimah tempatan, Munawwareen yang berlangsung di Hotel Shangri-La, Kuala Lumpur pada Khamis malah dia juga turut dipilih menjadi muse kepada jenama Muslimah tersebut.

Berkongsi Pengalaman Dalam Dunia Permodelan

Nasha Aziz ada berkongsikan kepada umum bagaimana dia masih kekal relevan dalam dunia permodelan walaupun sudah mencecah umur 51 tahun dan sudah dalam dunia ini lebih 30 tahun. Dia yang ketika itu berumur 19 tahun menyatakan pernah dijemput untuk menghadiri ujibakat jenama antarabangsa tetapi meletakkan syarat untuknya berbikini. Dia yang tidak setuju dengan tetapan itu, menyatakan dia pernah melarikan diri kerana memerlukannya memakai bikini.

Mempunyai Prinsip Tersendiri

Menurutnya, dia berpegang kuat kepada prinsip dan rezeki untuk tidak perlu memakai pakaian menjolok mata dan bakat yang dikurniakan kepadanya. “Pergi cari gambar saya berbikini, ada tak? Itu yang membuatkan saya masih bertahan dalam dunia model sehingga ke hari ini.” Tambahnya lagi, jika kita mencari gambarnya berbikini, pasti tidak akan jumpa dan itu adalah juga adalah salah satu rahsia yang menyebabkan dia mampu bertahan dalam dunia model sehingga kehari ini. Sumber, Murai.my

Dah Cecah Usia 51 Tahun, Kini Nasha Aziz Tampil Dedah Satu Berita Gembira Buat Dirinya Sampai Ramai Ucap Tahniah

Aktres yang juga model terkenal Nasha Aziz mengakui jambangan bunga yang sering diterimanya merupakan kiriman daripada seseorang yang istimewa. Nasha atau nama lengkapnya Noraishah Abdul Aziz berkata, pemberian tersebut semestinya juga dilakukan insan yang menyayanginya.

“Seseorang yang menyayangi sayalah. Sudah tentulah orang yang menyayangi kita akan menghargai wanita itu dalam bentuk bunga. Saya rasa itu simbol cinta. Betul tak? Simbolik bunga itu adalah mungkin supaya saya selalu mengingatinya. Kerana mungkin dengan sifat itu (beri bunga), dia boleh menarik perhatian saya dengan memberikan bunga,” katanya yang sudah mengenali individu rahsia itu sejak sembilan bulan lalu.

Ditanya mengenai perasaannya kini, pelakon filem Laila Isabella mengakui sememangnya sedang dilamun cinta setiap hari. “Saya memang dilamun cinta setiap hari. Saya memang mencari cinta pada setiap waktu. Cinta itu bukannya datang dari seorang lelaki dan wanita saja, tapi kita semua,” ujarnya.

Ditanya mengenai kriteria lelaki yang menjadi idamannya, Nasha, 51, bagaimanapun mengambil pendekatan untuk tidak berkongsi tentang perkara itu. “Insya-Allah, dia mungkin menepati. Kita kena kenal lebih rapatkan? Tapi, ruang untuk rapat itu susah juga sebab baru sembilan bulan,” katanya ketika ditemui pada majlis sidang media filem terbaharunya, Talbis Iblis arahan Kabir Bhatia di Panggung Asia, Gombak sebentar tadi.

Berkongsi mengenai penglibatannya dalam filem bergenre seram itu, Nasha berkata, dia menerima naskhah tersebut selepas beberapa kali berbincang dengan penulis skrip dan pengarah sekali gus keluar mahu keluar dari zon selesa menerusi watak yang sering dibawakan.

Terdahulu, penerbit terkenal, Fadzil Teh mendedahkan Nasha sering menerima jambangan bunga ketika berada di set penggambaran naskhahnya terbitannya. Menerusi perkongsian dalam TikTok, Fadzil memuat naik video dirinya sedang mengusik aktres tersebut untuk mengetahui gerangan individu yang memberikan bunga kepadanya.

SUMBER:0H.BULAN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply