Chef Wan Tinggal Pesanan Buat Syed Saddiq Sampai Semua Tak Sangka, Rupanya Ini Yang Chef Wan Pesan

Selebriti chef yang sudah dikenali ramai, Datuk Redzuawan Ismail atau lebih dikenali sebagai Chef Wan berkata beliau menyokong perjuangan yang dibuat oleh Ketua Angkatan Bersatu Anak Muda (Armada), Syed Saddiq Syed Abdul Rahman yang mahu pembaharuan dalam politik tanah air.

Chef Wan menunjukkan tanda sokongannya ini menerusi salah satu komen di sebuah gambar yang dimuatnaik oleh Saddiq di Instagram peribadinya.

“Saya percaya anda boleh melakukannya. Berbuat baiklah kepada semua rakyat Malaysia dan bantu mereka merealisasikan impian mereka untuk menjadikan Malaysia sebuah negara yang hebat.”

“Kami di sini untuk menyokong anda dalam setiap cara. Esok awak beritahu saya apa yang awak mahu lakukan untuk Malaysia. Saya ada di sana untuk menyumbang dan membantu awak dalam apa jua cara.”

Chef Wan mengakui, apa yang telah berlaku pada Malaysia sebelum ini agak memalukan dan dia sendiri telah mengalaminya selama 35 tahun berkhidmat dalam negara.

“Malaysia telah melalui begitu banyak hal dan ianya amat mengerikan. Kita semua bekerja keras untuk negara ini, untuk melihat apa yang telah berlaku kepada negara kita adalah sesuatu yang memalukan.

Orang mungkin tidak menyukai apa yang saya katakan tetapi saya hanya boleh mengatakan apa yang saya lihat dan apa yang saya alami sendiri selama 35 tahun terakhir berkhidmat dalam negara ini dengan cara saya sendiri.”

Sementara itu, menjelang pilihan raya yang bakal tiba, Syed Saddiq harus berdepan dengan beberapa kes mahkamah.

Jumaat lalu, media melaporkan, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengarahkan Syed Saddiq membela diri berhubung empat pertuduhan berkaitan RM1.12 juta dana Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

Pesuruhjaya Kehakiman Datuk Azhar Abdul Hamid memutuskan bahawa pihak pendakwaan berjaya membuktikan kes prima facie terhadap bekas Ketua Armada Bersatu itu dalam empat pertuduhan bersubahat pecah amanah, salah guna harta dan pengubahan wang haram.

Sumber Murai.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply